– Emlékszel arra a ritka növényedre, ami egy évezredben csak egyszer nő? – kérdezte Shen Qingqiu.
– … – Shang Qinghua szótlan maradt. – A leírásod nem túl pontos. Legalább nyolcszáz, legfeljebb ezer olyan dolgot alkottam, ami illik ezekre a feltételekre.
Szóval te magad is tudod!
Shen Qingqiu sóhajtott, és súgott valamit a fülébe.
Shang Qinghua megrémült, amikor meghallotta. Egy pillanattal később a Shen Qingqiura vetülő tekintete sokkal lelkesebbé vált.
– …Miért nézel így rám? – kérdezte Shen Qingqiu.
– Semmi – mondta Shang Qinghua. – Csak úgy érzem, tényleg egy hűséges olvasóm vagy. Még egy olyan részletre is emlékszel, amit én már rég elfelejtettem és egy poros sarokba raktam. Kicsit meghatódtam.
– … – Shen Qingqiu témát váltott. – Holnap kísérj el az utamon, hogy megkereshessük.
– Holnap? Nem… nem túl korai az? – dadogott Shang Qinghua. – Őszintén szólva, én… nem igazán emlékszem, merre nő. A regény szövege nagyjából húszmillió szó és csak egyszer van megemlítve. Hadd gondolkodjam és majd szólok, ha eszembe jut.
Shen Qingqiu nagyon őszintén így szólt:
– Akkor megvárjuk, míg Luo Binghe visszaöli az útját ide, felfogadja Mobei-junt a követői közé, aki megöl téged, majd megöl engem. Még akkor sem lesz túl késő, hogy eszedbe jusson.
– …Jó. Holnapra biztos eszembe jut! – mondta Shang Qinghua.
Különben is, An Ding-hegy mesterének nem kell feltétlenül olyan ügyeket intéznie, mint a szobák felosztása vagy egyenruhák méretre szabása a különböző tanítványoknak.
Shang Qinghua visszatért és keserűen gondolkodott egész éjszaka, törte a fejét, mintha át akarná fordítani a tengereket és folyókat, míg végre hajnalhasadtán megvilágított egy pontot a térképen.
Miután látta a térképet, Shen Qingqiu az asztalra csapott és leereszkedtek a hegyről. Az út egy részén ettek és ittak, játszottak és remekül szórakoztak, a másik részén támadásokat vertek vissza, míg a hintó haladt. Egyértelműen kellemes utazás.
Csupán egyetlen apró kellemetlenség volt. Shang Qinghua a bakon ült és morgott.
– Miért nekem kell az ételt és a szállást fizetni? Miért kell szintén nekem ülnöm itt és irányítani a hintót?
Shen Qingqiu kiszólt a kocsiból:
– Nem szégyelled magad? Ezt a pénzt a szektavezér adta utiköltségnek. Te csak kiveszed a pénzt a derekadon lévő erszényből.
Arra gondolva, milyen őszintén nézett rájuk Yue Qingyuan, mielőtt elmentek, Shang Qinghuának is sajgott a szíve.
Mit tehetnél egy “Shang-shidi, rád bízom Qingqiut az utazás során. Még mindig a testében a méreg, így kérlek, vigyázz rá!” után?
És milyen közvetlenül a nevén szólítja! Ha a helyek, ahol fiatalkorukban kultiváltak nem lettek volna olyan messze egymástól, tényleg gyerekkori barátok is lehetnének!
Azokhoz a belsős tanítványokhoz képest, akiket a mesterek a kezdetektől fogva nagy gonddal kiválasztottak, a külsős tanítványoknak, akiknek ravaszsággal kellett előrébb jutniuk, nem voltak emberi jogaik.
Ezért nincs jövő a logisztikában.
Íróként minden energiáját abba fektette, hogy Shang Qinghuát különösen szánalmassá faragja, de Nagyisten Ég Felé Szálló Repülő végül a saját bőrén tapasztalta meg a karaktereinek fájdalmát.
ESTÁS LEYENDO
The Scum Villain's Self-Saving System
RomanceEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...