31 Fejezet - Visszaszámlálás a főszereplő visszatértéig

6 2 0
                                    

Második kötet:

Egy szempillantás előtt már három év is elszállt.

Ez alatt a három év alatt Shen Qingqiu kinevezett néhány tanítványt, hogy felügyeljék a Qing Jing-hegyen folyó edzéseket, és az idejének nagy részét azzal töltötte, hogy kint botorkált. Ez alól csak azok az alkalmak kivételek, amikor Liu Qingge segített kitisztítani a mérget a meridiánjából vagy Mu Qingfang gyógyszert vitt neki.

Az előző életében általában otthon videójátékozott vagy olvasott. Amikor itt újjászületett, ezek a számítógépes szórakozási lehetőségek eltűntek. Így fellángolt az utazás iránti érdeklődése. A napjai gondtalanok voltak, míg egy üzenethozó talizmánt nem kapott Yue Qingyuantól, és vissza nem hívta Cang Qiong-hegységre.

Már olyan régóta távolt volt, hogy az árnyékát sem látták, ezért mikor visszatért a szektába, a Qing Jing-hegy tanítványai összegyűltek a szekta előtt, hogy üdvözöljék a hazatérő mesterüket. Mikor látták, ahogy Shen Qingqiu lassan jön fel a lépcsőn, mind ujjongtak és körülállták.

A fő tanítvány, Ming Fan már magas fiatalemberré érett. Bár nem volt jóképű, legalább már nem úgy nézett ki, mint egy majom éles vonásokkal és egy rosszindulató ágyútöltelék karakteres arcával. Ning Yingying egy elegáns alkatú, bájos ifjú hölgy lett. Megszerezte a saját halhatatlan kardját is Wan Jian-hegyről. Amikor meglátta Shen Qingqiut, odarohant és átölelte a karját, ahogy sétáltak felfelé.

Bár a kedves kislány mindig is szerette ölelgetni, Shen Qingqiu nem bírta elviselni, miután Ning Yingying teste ilyen szépen kifejlődött. Már nem az az aranyos kis loli volt. A melle olykor véletlenül hozzáért, amitől Shen Qingqiu rezzenéstelen arcát kiverte a víz.

Ez itt Luo Binghe felesége! Hogy merészelhetné?!

Ning Yingying úgy panaszkodott, mint egy elkényeztetett gyerek:

– Shizun, sosem vagy itt, Qing Jing-hegyen, a tanítványoknak úgy hiányzol.

– A mestereteknek is… hiányoztatok – mondta Shen Qingqiu beleélve magát.

Várjunk csak, ez nem helyes. Luo Binghe miatt kellene aggódnod, nem egy söpredéket hiányolnod!

Az eredeti Shen Qingqiu és Ning Yingying ilyen közel álltak volna egymáshoz? Úgy tűnik, Ning Yingying egy értelmes lány lett. Shen Qingqiu valószínűleg csak egyoldalúan sóvárgott utána.

Neked Luo Binghe feleségeként különben is nem összetört szívvel kellene szenvedned öt évi álmatlan éjszakát, és szörnyen lefogynod, mert alig vagy képes a gyásztól lenyelni néhány falatot?

Ezzel szemben hogyhogy ilyen egészséges és telt vagy?

A tanítványok megrohamozták Shen Qingqiut, amíg elérte Qiong Ding-hegyet. Ott Yue Qingyuan várta a terem előtt és köszöntötte. A két tanítványtárs kéz a kézben lépett be a csarnokba.

Qiong Ding Csarnokában a mesterek már helyet foglaltak, egy vagy két legközelebbi tanítványukkal a hátuk mögött.

Liu Qingge volt az egyetlen kivétel.

Ennek oka az, hogy a Bai Zhan-hegyen folyó kiképzés olyan, mint egy birkanyájat elereszteni egy tágas, szabad mezőn. Mindegyikük úgy fejlesztheti a képességeit, ahogy akarják. Azon kívül, hogy néha megverte a problémás tanítványokat, a mester semmit sem tanít, amíg a tanítvány nem képes legyőzni őt. Azután a mester címe arra a tanítványra lesz átruházva. Így természetesen nem voltak közeli tanítványai.

Shen Qingqiu köszöntött mindenkit, majd elfoglalta a Qing Jing-hegy helyét Ming Fannal és Ning Yingyinggel mögötte. Vele szemben ült Qi Qingqi és Liu Mingyan a Xian Shu-hegyről.

The Scum Villain's Self-Saving SystemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora