נ.מ ג'אנגקוק
הייתי בדרכי בחזרה לבית שלי עם הלהקה.
היום קמתי מוקדם כדי שאלך לבקר את הורי וכמובן שגם את אחותי איי רין.
כבר כמעט שבוע שאני מנסה למצוא לי זמן לבקר, אך לצערי אין לי את האפשרות.
בימים אלו הלהקה אמורים לעבוד ממש קשה על הריקודים, השירים, הקליפים, ההכנות להופעות, מדידת בגדים וכו...
לא יכולתי לבקר, הייתי צריך להיות ליד טאהיונג 24/7.
אני צריך להשגיח עליו כדי שלא חלילה יפגעו המעריצות.
אני לא מאשים אותן... גם אני הייתי ממש מתלהב ומתרגש אם הייתי רואה מול עיניי את אחד הממברים מהפאקינג להקה הכי מפורסמת העולם.
ועוד טאהיונג, הוא הכי מבוקש...זה ידוע לכולם, וגם בגלל זה שכרו רק לו שומר ראש כי הרוב עליו תמיד קופצים.
עברו כבר שלוש שבועות מאז שהתקבלתי לעבודה.
אני מרגיש שהתחברתי לטאהיונג יותר ממה שהיה בהתחלה.
אני מרגיש כל כך שמח לידו, הוא אדם מצחיק, מדהים, עם אישיות טובה, והוא ממש מושלם.
אני לא יודע אם יש לי רגשות לטאהיונג או שזה סתם בגלל שהוא פשוט טאהיונג מביטיאס.
באותו היום שכמעט היתנשקנו, הרגשתי שאני עוד שניה בעננים, אבל זה לא קרה כי לא היתנשקנו.
חשבתי על זה כל הלילה, לא הצלחתי להרדם עד שהצלחתי להוציא את זה מראשי.
הייתי שקועה במחשבות של 'הוא רצה את הנשיקה הזאת?' 'גם הוא עכשיו חושב על הנשיקה?' 'יש לו רגשות אלי?' 'יש לי רגשות אליו בכלל?'
אלו היו אפילו לא חצי מכל המחשבות שהיו לי באותו הלילה.כשהגעתי לבית ג'ין פתח את הדלת ושאל אותי איך היה וכו....
ג'ין אמר שעוד מעט הם צריכים לצאת ולעשות כמה דברים אחרונים לגבי האלבום שלהם אז עוד מעט הם הולכים, וכמובן שגם אני בא.
אני לא מתלונן אם זה מה שאתם חושבים!.
"ג'אנגקוק אתה יכול בבקשה ללכת להעיר את טאהיונג? כבר צהריים והוא עדיין ישן המעצבן.." שאל אותי בנחמדות, תוך כדי שמתעצבן על טאהיונג הישן.
הינהנתי אליו בחיוך ועליתי לחדרו של טאה.
כשהייתי ממש קרוב לדלת, שמעתי מתוך החדר רעשים.
לא הבנתי מה אלו הרעשים, חשבתי שמישהו פרץ לחדרו של טאה לא יודע מה יקרה.
נכנסתי במהירות לחדר, והדבר הבא שראיתי היה מאוד אבל מאוד מפתיע.
ראיתי את טאה יושן לו בנחת על המיטה אבל מי עוד איתו בחדר?!.
הייתה שם עוד איזו נערה שפשוט התחילה להיצטלם איתו ולעשות איתו סלפי.
YOU ARE READING
My bodyguard / Taekook
Любовные романыקים טאהיונג הידוע גם בשם הבמה וי ממבר בלהקת ביטיאס הגבר שכל אחת הייתה רוצה לעצמה חתיך , מפורסם ,עשיר ,דוגמן ,צעיר . אבל כולן יודעות שאין להן סיכוי מכיוון שטאהיונג העלה פוסט עם בת זוגתו החדשה שחצן אוהב את חברי להקתו כאילו הם חלק ממשפחתו 💚🐯 ~~~~...