49. Lásko, chci tě

7 2 0
                                    


,,Katalino," řekl Andraši a přitáhl si ji k sobě. A jeho která hned nalezla její, ji začaly dávat hladové polibky.

,,Miluji tě, Katalino. A je mi jedno kdo je Arpád, nebo co bylo v minulosti. Důležitá jsi pro mě ty a to co je teď. To co mezi sebou máme," zašeptal ji do rtu, jenže ona začala protestovat. ,,Ale mě ne, mě to není...jedno..." řekla, jenže on ji přerušil vpádem svého jazyka do jejich úst.

,,Lásko moje, chci tě," řekl slabým hlasem a přitom ji vzal do náručí a pak ji opatrně pokládal do zelené trávy.

,,Tady ne, Andraši, tady ne," protestovala Katalina ale on jakoby její protesty neslyšel, protože se ji dostával pod šaty. ,,Prosím, Andráši, přestaň...co když se Julie vrátí," řekla rázným hlasem a přitom se snažila zvednout, jenže on ji hned zase opět připlácl k zemi.

,,Naše malá beruška, šla přece krmit ptáčky," odpověděl na její slova a přitom ji pohladil po holých stehnech.

,,Ale co když se vrátí?" řekla Katalina slabým hlasem a snažila se ho od sebe odstrčit. 

,,Nevrátí..ale možná máš pravdu, možná že by nás tady skutečně mohl někdo vidět," odpověděl po chvíli Andraši a přitom se rozhlédl kolem. ,,Nejbezpečnější to bude v mojí ložnici," dodal a potom ji popadl do náruče a po chvíli ji položil na nohy.

Potom ji vzal za ruku a utíkal s ní rychle směrem k sídlu.

Zastavil se až u dveří své ložnice, které rázně otevřel a potom ji postrčil dovnitř. Zavřel za sebou a Katalinu přimáčkl ke dveřím.

,,Ach, lásko," řekl tiše a přitom ji začal vyhrnovat šaty směrem nahoru a potom si jednu její nohu omotal kolem boku a vášnivě ji začal líbat. Katalina těžce oddechovala a nemohla si pomoc ,,Chtěla ho," znělo ji v hlavě, protože, když ucítila bouli, kterou měl mezi nohama, tak pochopila, že to způsobila ona.

Andraši ji po chvíli otočil obličejem ke dveřím a začal ji rozšněrovávat šněrovačku u šatu.

Nepřestával ji přitom líbat na zádech a každou chvíli se k ní tiskl mnohem víc a víc a ona, když ucítila jeho úd u svého těla, tak byla najednou po chvíli vlhká a nemohla se dočkat toho, až se do ní ponoří a až spolu opět spočinou na loži.

Když mu nešla tkanice rozvázat, tak ji roztrhl a po chvíli z Kataliny šaty samy spadli.

,,Ach, Katalino..jsi tak nádherná," řekl a ona ucítila jeho horký dech na svých zádech. Otočil si ji čelem k sobě, aby ji mohl pohlédnout do očí a zbavil ji i toho nejposlednějšího kousku oblečení, který na sobě měla.

Potom ji vzal do náruče a opatrně ji položil do polštářů a díval se na ní jako na ten nejvzácnější klenot a Katalina uviděla, že jeho touha po ní roste, protože před jejíma očima se jeho přirození ještě o mnoho víc zvětšilo.

Chvíli ji Andráši ještě pozoroval a pak se rychle svlékl a vklouzl za ní do postele.

,,Budu se o tebe prát klidně s celým světem. Nenechám si tě vzít," zašeptal ji do ucha a pak vnikl do jejího připraveného těla, které ho uvítalo s tou největší radostí jakou kdy poznal.    

Položil se na ní a Katalina mu na jeho touhu a lásku odpovídala se stejným zápalem jako on jí.       

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now