Розділ 29. Кохання на трьох

1 1 0
                                    

Двадцяте червня тисяча дев'ятсот вісімдесятий рік.

Оскільки рік тому вони домовилися, що в день його дня народження вони нарешті займуться любов'ю. Кай з великим нетерпінням чекав, коли настане довгоочікуваний день його сімнадцятиліття.

З цієї ж причини Кай прокинувся майже о шостій ранку. Потім він узяв рушник і тихо відчинивши вікно вибрався на вулицю, прямуючи до будинку Бріна, який, як і будинок Джеймі, знаходилися за кілька кілометрів від один одного.

Знаючи як його друзі не люблять рано вставати Кай розумів що його витівка піти на річку щоб купуватися там голяка могла провалитися з тріском, але підійшовши до воріт оточуючих будинок Кай зрадів коли побачив Джеймі та Бріна ідучих йому назустріч.


— Я точно не сплю і бачу вас у такому бадьорому і гарному настрої? - Запитав Кай з усмішкою.


Наблизившись до друга Брін насамперед стягнув гумку з його волосся.

— У тебе волосся галузі тільки по плечі тому прошу і я повторюватиму це щодня носи його розпущеним, — сказав Брін і м'яко торкнувся його губ:

— З Днем Народження, — сказав він, коли залишив такий невинний поцілунок насправді бажаючи повалити цього засранця на землю і осідлати його сильні стегна.

Брін звичайно і сам хотів трахнути Кая, але рік тому коли вони вперше зізналися один одному в почуттях вони провели гру в баскетбол до ста очок, щоб в кінці гри визначити хто з них буде в їхньому трійнику активами.

Тому що їм трьом, що володіє майже однаковими параметрами, що у вазі що в зростанні іншим способом вирішити цю проблему просто було б неможливо.

Оскільки Джеймі програв їм обом у суху він став пасивом хоча точно не був схожий на цих солодких хлопчиків із BL-манги. Брін менше сумував із приводу свого програшу. Та інакше і бути не могло тому що з їхньої трійці тільки Кай був зіркою баскетбольної команди.

Можна подумати що вони могли вибрати іншу гру, тільки в інших видах спорту Кай теж був першим і це звичайно одного боку лестило їм обом, адже бути друзями зірки приносило їм бонуси.

Але все ж через те, що ніхто з них просто не вмів злитися на Кая через те, що він не вміє програвати і бути простим середняком хоч у чомусь Джеймі та Брін цього разу одночасно обійняли Кая.

ЛялечкаWhere stories live. Discover now