Зійшовши вниз по трапу літака хлопці відчувши тепле нічне повітря побачили темно-синє небо усипане зірками і захоплено дивилися в нього намагаючись зберегти в пам'яті цю прекрасну мить, на жаль у їхньому житті незважаючи на їхню молодість таких моментів може бути як багато так і мало.
— Не поганий вигляд, чи не так? — спитав Брін і дістав цигарку закурив. Кай теж наслідував його приклад, тільки коли він вклав у рот сигарету, то підійшов ближче до Бріна і той прикурив йому від своєї сигарети. Джеймі теж просто як і Брін дістав свою запальничку і закурив без сторонньої допомоги.
Потім, пройшовши реєстрацію, вони сіли в машину на кшталт тих якими користуються гравці в гольф, щоб поближче під'їжджати до поля, і поїхали до свого бунгало.
Як тільки менеджер відкрив їм двері і ввімкнув світло Кай зовсім не здивувавшись, що всередині номера майже всі білого кольору дав чайові і зачинивши двері за людиною відразу ж сказав:
— Так думаю мені не одному начхати на колір стін, меблів та іншого. Тому я пропоную роздягнутися прямо тут і відразу ж кинути брудний одяг на підлогу.
Хлопці навіть не подумавши сперечатися, адже те, що запропонував Кай, було найочевиднішим рішенням, бо всі троє вже згоряли від нетерпіння знову побачити один одного повністю голими.
Оскільки Кай припускав такий варіант спочатку він у дорогу надів білі мокасини, такого ж кольору бавовняні штани без спідньої білизни і білу майку з синьою сорочкою з довгим рукавом і тепер він оголився найпершим.
Але Брін і Джеймі віддали перевагу схожому стилю в одязі запізнилися лише на хвилину.Зараз коли Брін кинув поверх купи ганчірок свої тонкі труси-джоки, що складаються з кількох пошитих між собою чи то гумок, чи то дуже тонких смужок тканини, Кай піднявши їх понюхав.
— Навіть твій піт мене збуджує. Все підемо митися і я обов'язково спершу вилижу твою попку Брін.
— Який ти збоченець однак, — усміхнувся Брін і сильно човпнув Кая по його такій апетитній і округлій дупі, і її йому теж страшно хотілося відлизати і засунувши язик якомога глибше виїбати цю дірку, яка переслідує його в мокрих снах і вже досить давно.Джеймі ж злегка стиснув член уже готовий рватися до бою наздогнав хлопців, які увійшли до ванної.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лялечка
RomanceЛялечка - це слово, увірвавшись немов шторм у підсвідомість, рве його на дрібні шматочки, нещадно знищуючи бар'єри, з такою любов'ю та турботою збудовані. Але вони зроблять все, щоб перемогти та стерти усі спогади про минуле