ဒီနေ့မှစ ငါ့ရဲ့ဘဝအတွက် ငါကိုယ်တိုင်ချမှတ်တဲ့ ဆုံးဖြတ်ချက် နောင်ဘယ်သောအခါမှ သူ့တပါးရဲ့ဝမ်းနည်းခြင်း ဝမ်းသာခြင်း စိတ်ပူပန်ခြင်း ထိခိုက်ခြင်း မထိခိုက်ခြင်းသူတပါးထံမှဆဲဆိုခံရခြင်း ရှင်ခြင်း သေခြင်းများကို လုံးဝလုံးဝ ပါဝင်ပက်သတ်တော့မည်မဟုတ်
ငါကတော့သူတပါးအပြောဆိုခံရမှာဆိုးလို့ ပါဝင်ပက်သတ်ပေးပေမဲ့ နောက်ဆုံးတော့ပြသာနာရဲ့အဓိကတရားခံက ငါဘဲဖြစ်နေရတယ်ဆိုတဲ့သဘော ငါကအားကြီးတယ်ဆိုပြီး သူတို့အတွက်ကာကွယ်ပေးပေမဲ့ ငါတကယ်ခြေကုန်လက်ပန်းကျနေချိန်မှာ ငါ့ဘေးကလူတွေမှာ ငါကိုလက်ကမ်းပေးမဲ့လူမရှိ ငါ့ကိုလက်ညှိုးဝိုင်းထိုးမဲ့လူေတွဘဲရှိ အဲ့တော့ငါကဘဲအဲ့ပြသာနာတွေရဲ့ခေါင်းဆောင်သူပေါ့ ဟားဟားဟားလို့သာအော်ရယ်ချင်မိတယ် ငါကတော့ ပြသာနာကိုဖြေရှင်းပေးနေတာပေါ့နော် နောက်ကျမှသိတယ်ငါက သားရဲတွင်းထဲကိုထိုးကျွေးခံနေရတဲ့ သားကောင်ဘဲဆိုတာ ငါကဘဲမသိတာလား သူတို့ကဘဲဟန်ဆောင်ကောင်းကျတာလား အော်လူတွေလူတွေအကုန်သိုးရည်ခြုံထားကျတာဘဲ ငါ့ဘက်မှာရှိနေပေးဖို့အနားမှာ ရှိနေကျတာမဟုတ်ဘဲ ငါပြိုလဲချိန်မှာဝိုင်းထိုးနှပ်ဖို့ရှိနေကျတာဘဲကိုအော် ငါငါငါတယ်လဲနေရာတကာဝင်ပါသကိုး ငါ့ရဲ့စေတနာလူတိုင်းနဲ့မတန်ပါလား ပြသာနာဖြစ်ကျတော့မှငါနဲ့ဝေးရာကိုပြေးနေတဲ့လူနဲ့ ဘာမှမသိလိုက်တဲ့လူနဲ့ သူကြောင့်ငါကပြောရပေမဲ့ သူကတော့ဘာမှမပြောပါဘူးပုံစံလူနဲ့ အော်ငါကဘဲလူဆိုးမကြီးပေါ့ လူတွေလူတွေ ငါအဲ့လိုလူတွေနဲ့နောင်ဘယ်လိုများ ရှေ့ဆက်ပြုံးပြပြီးနေပေးရမှာလဲ ငါ့စိတ်ကိုရော ဘယ်သူများတွေးပူပေးပါ့မလဲ ငါ့အတွက်ငါဘဲရှိတယ် စိတ်ပင်ပန်းလိုက်တာလေ အဲ့တော့နောင်ဘယ်တော့မှ ဘယ်သောအခါမှသူတပါးကိစ္စ ငါ့ကိစ္စမဟုတ်.......