Masadan ayrılmış lavaboya doğru ilerliyordum. Çünkü üstümde olan bakış ve imalardan haberdardım, şuan arkamdan gelen kişinin niyetini de anlamıştım.
"Baksana bir dakika" diye kadın sesi duyduğumda sırıttım ve adımlarımı durdurup arkamı döndüm.
"Dinliyorum"
"Üstünde deltanın kokusu var?" sessizce devam etmesini bekledim. "Daha evlenmediniz bile, bir omega olarak sence bu doğru mu?"
"Öncelikle o kadar yakın olduğumuzu düşünmüyorum, bu yüzden konuşurken sözlerinize dikkat edin ve sorununuza gelecek olursak eşimle ne yaptığım sizi ilgilendirmez"
"Gelecekteki eşiniz"
"Sözümü kesme!" dediğimde susmuştu. "Ve son olarak bir omega değilim, sana bunları anlatmak beni küçük düşürür ama öğretmek hakkım"
"Çok şımarıksınız"
"Şımarık olanın siz olduğu belli"
"Bunu nereden çıkardınız" dedi alayla.
"Eşi olan bir deltaya yakınlaşmak sadece şımarık ve iyi bir terbiye görmeyen birine göredir"
"Onun resmi eşi bile değilsiniz"
"Vitası ve ruh eşiyim" dedim tişörtümü kaldırıp belimde olan çiçeği gösterirken.
(Geçen bölümlerde eklenmemişim ama Lui'nin belinde, Kaiser'in ise köprücük kemiğinde çiçek var.)
"Nasıl olur" dedi arkaya iki adım atarak, tamamen şok olmuştu. Sanırım burada olan bazı kişiler hâlâ beni bir omega sanıyordu. Ailesi bile.
Hemen yanımdan ayrılmıştı kız, benim ise lavaboda işim olmadığı sadece ders vermek için gittiğimden bende salona doğru ilerlemiştim.
"Kes sesini!"
Salonda duyduğum deltanın sesiyle adımlarımı hızlandırdım.
"Haklıyım ben, o vitayı sevmiyorsun bile, sadece ruh eşin olduğu için onunla birliktesin"
"Ruh eşim olduğu için onunla birlikte değilim bu bir, ve sana defalarca bunun seni ilgilendirmediğini net bir şekilde söyledim"
"Benimle evlenmelisin"
"Eşi var, anlamayacak kadar gerizekalı mısın?"
"Benim eşim olmalı delta, vita benim o yalancı"
Sinirle içeri girdim. Yalancıymışım?
"Vita olmasını ya da olamamasını umursamıyorum, benim umurumda olan tek şey o, onu seviyorum, o benim eşim ve eşim hakkında düzgün konuş!"
Susarak geri çekilmişti. Geldiğimi fark etmesi ile delta belimden tutarak kendine çekti.
Yazar'dan...
"Anladın mı?!"
"Evet" diyerek sessizce ayrıldı oradan.
"Seni rahatsız etti, özür dilerim"
"Sorun yok" dedi kendini biraz daha deltaya yakınlatırarak, kızgınlığı tam bitmemişti. Fakat en azından acısı azıcıkta olsa hafiflemişti.
Hissettiği yoğun feromonlarla şaşırdı ilk, deltaya ait feromonlardı.
"Kokunu topla vita" sesi sert ve boğuk çıkmıştı. Feromon yaydığını bile hissetmemişti vita, o söyleyene kadar, hemen toparladı kendini.
Elini deltanın eliyle buluşturup salondan çıkardı ve yatak odasına adımladı. Kapıdan içeri geçip kapıyı kapattı, girdiği an deltaya baktı. Hâlâ sinirli gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soul Contact - Omegaverse
Fantasy"Biliyorsun haberler çabuk yayılıyor, vita daha doğmamı-" "Benim" "Efendim?" "Vita, benim"