1

58 8 0
                                    

Okuldan yurda geçiyordum. Deniz ile beraber. Malum hem sınıf hem oda arkadaşım. Psikoloji okuyorduk. İlk yıla göre bu yıl baya bi zormuş dersler. İstatistik ne ya bilgisayar ile mi uğraşıcaz şimdi. Neyse ben en çok gelişim dersini sevmiştim.

Yurdumuz yokuştaydı ama okula 15 dakika mesafesi vardı bu açıdan iyiydi . Denizin astımı olmasa onun için de rahat olabilirdi gerçi. Yurda vardığımızda ikimizde nefes nefese kalmıştık. Deniz "okumaya değil survivor a geldik sanki. " diyerek söyleniyordu. Haklıydı da cidden yokuşumuz çok dikti.

Nefeslerimizi toparlamış üstümüzü değiştiriyorduk. Ben yine Denizden önce hazırdım tabi. Denizin dışarıdan gelince yapması gereken 20 adımlı bir cilt temizleme rutini vardı. Neden o kadar çok adımı var ki zaten. Ben makyajımı ıslak mendil ile silmiştim ne gerek vardı ya bitti gitti işte.

Saat akşam dört buçuk falandı biraz dınlenme, yemek falan derken saat akşam sekiz olmuştu. Bugünki ders notlarımı temiz deftere geçirmek için terasın bulunduğu kattaki ders çalışma odasına çıkmıştım. Kulaklığımı takıp notlarımı geçirmeye başlamıştım.

Notlarım bitmek üzereydi sigara içmek istiyordum ama şimdi içersem geri derse oturmam zor olurdu biraz. E tabi o sigara molası asla sigara ile kalmazdı ya. Notlarımı tamamen geçirdim ve hemen terasa geçip sigaramı yaktım. Elif ve yanında bir kız sohbet ediyordu. Elif beni görünce yanına çağırdı. Diğer kızla tanıştırdı."Yıldız bu Hilal. " "Hilal bu da Yıldız. " "memnun oldum" dedim. Hilal de "memnun oldum" dedi. Yurt böyle bir yer değilmiydi. Kümülatif arkadaşlıklar sen birini tanırsın o seni tanıştırır o başkasını diye ilerler.

Üçümüzde sigaralarımızı içerek sohbet ediyorduk. Konu biraz ailevi konulara gelmişti. İlk defa tanıştığın biri ile derin konu konuşmakta biraz olmadı ama bi anda dert yanarken bulduk birbirimizi.

Benim annem ve babam ayrıydı geçen yıl ben sınava girmeden bir hafta önce boşanmışlardı. E o psikoloji ile yinede istediğim bölümü kazanmak benim için çok özeldi ne kadar şehir şehir değil kasaba gibi olsada.

Babam ve annem zorla evlenmişti zaten 20 yıllık bir kin vardı annemin içinde. En sonunda daha fazla dayanamayıp bizimde büyüdüğümüzü görünce boşanmak istemişti. Benden küçük iki erkek kardeşim vardı. Biri 16 diğeri 14 yaşındaydı. Ne kadarda büyümüşüz ama değil mi.

Biraz yaralıydım aile konusunda. Babamdan pek sevgi görememiştim. Bu sevgiyide ilk yıl başka insanlarda aramaya çalışmış birçok kişi ile flörtleşmiştim. Ama olmuyordu baba sevgisinin yerini tutmuyordu. Ama şu an iyiydim kendimi derslere vermiştim. Okul açılalı 1 ay olmuştu ve iyiydim. İyi de olacaktım. Deniz yanımda büyük bir destekçimdi. Konuları bilmese bile.

Elif, Hilal ve ben uzun ve derin bir sohbet etmiştik. Saat akşam on bir olmuştu yarın sabah dersim vardı o yüzden ayrıldım terastan. Bu konuşmada ne kadar sigara içmişsem artık ciğerlerim acıyordu.

Odama indim. Elimi yıkadım. Biraz Denizle uğraşıp yattım. Sabah sekize kim ders koyar ya off.

Bir sonraki bölüm text. Kısa tutmak istiyorum hikayeyi. O yüzden zaman kavramına pek takılmayın.

Gökyüzünde ki Yıldız GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin