Benim saçım kısa ve düzdü boyum da uzundu . Karışık bir tarzım vardı kıyafet konusunda bi feminen bi maskülen bi gothic takılıyordum öyle. Karakterim biraz çocuksuydu. Babamdan dolayı kısıtlanarak büyümüştüm. Bisex olduğumu üniversiteye gelince anlamıştım. Esmerdim. Gözlüklüydüm. Omzumda sadece 5 ay baktığım siyah kedim gölgenin dövmesi vardı. Dudağım ve burunum arasındaki boşlukta siyah bir benim vardı. Çenemde gamze vardı. Çene gamzemi ve benimi çok seviyordum. Auramı yükseltiyordu lsnskdkams.Bir erkek benim yanımda düşük auralı kalıyordu. Aura işinden anlardım çevremdeki insanlarıda ona göre seçmiştim. Görüyordum diğer insanların aurakarını renk vermem gerekirse. Deniz maviydi yanında olunca huzur bulabileceğin samimi güvenilir bir auraya sahipti. En yakın arkadaşım olacağını başından anlamıştım. Ama.. Biri vardı onun aurasına renk veremezdim o çok farklıydı. Eşsiz ve kusursuzdu. Sema..
Sema gökyüzü demekti. O gökyüzü ben ise yıldızdım. Gökyüzündeki Yıldız.
Terastaki tanışma
Elif, Hilal ve Nur eğlenceli konular hakkında konuşuyordu. Tatilde neler yaptıklarını anlatıyorlardı. Şeyma da arada bi katılıp sohbet ediyordu. Telefonda yazışıyordu. Flörtü varmış motorcu. Onunla konuşuyormuş. Ahh motorcu. Tamam biraz etkileyiciler ama tehlikeliydi de.
Sema. O pek konuşmuyordu. Arada göz göze geliyorduk. Ama ben hemen gözümü kaçırıyordum. Bakamıyordum. Bakamazdım. Elif dışında kimse bisex olduğumu bilmiyordu. Yeni tanıştığım bu kızlara söylemek için de erkendi. Homofobik olabilirlerdi. Sema umarım hetero değilsindir...
Sohbet uzun sürmüştü artık oyuna geçmiştik. Oyun... Oyun 'ben hiç... ' ti. Of sıçtım. Semanın yanında... Off yaaaa.
Herkes sırası ile söylüyordu. Şeyma"ben hiç dost kazığı yemedim. " dedi. Ben ve elif sustuk diğerleri "yedim" dedi. Sema dost kazığı yemişti... Acaba ne olumuştu.
Hilal"ben hiç aynı anda iki kişi ile konuşmadım". Kendi ayağına sıkmıştı. Biliyordum çünkü. Bir keresinde Berkay mı Murat mı diye bize dert yanıyordu lansnflsjeks. Ben sustum ama sema "konuştum" dedi. Orda bi anda dondum. Ya aldatan biri ise...
Sıra bana gelmişti. "Ben hiç aldatmadım. " dedim. Cevabını almalıydım yoksa düşüncelere boğulurdum. Tek odağım Semaydı. Diğerleri ne dedi duymadım bile. "Aldatmadım." dedi. İçin rahatlamıştı. Ama ne kadar güvenebilirdim ki. Neyse ya bunları akşam uyumadan önce düşünürdüm.
Sıra Sema daydı. "Ben hiç.. " durdu, bana baktı. Gözlerime ve dudağımın üstündeki bene. "Öpüşmedim." panik olmuştum. Neden aniden sordu ki bunu. Hemde bana bakarak. Dudağıma ve benime bakarak. "Öpüştüm." dedim. Gözleri anlık masadaki şişe küllüğümüze geldi. Devam ettim. " ama derin değil sadece buse". Gözleri bana geri odaklandı. Gülümsedi. Hayır neden böyle bakıyordu bana neden yani. Bakmasın ben o bakışları kaldıramıyorum altında eziliyorum bakmasın.
Oyun ilerledi Sema sordu ben sordum. Ben daha çok onun hakkında bilgi alabileceğim sorulara yöneldim. Ve aldım da. Ama o... O her soru sorduğunda sanki benim için soruyormuş gibi bakıp tepki veriyordu. Ya da ben öyle zannediyordum. Aramızda olan çekim beni bu düşüncelere itiyordu. E birde aşık olmuş olmam.
Oyun bittiğinde saat gece 3 tü. Elifin odasındaydık ve sonra hepimiz terasa çıkmıştık. Terasta Sema eline telefonu almış ve şarkı açmıştı. "Ya ama ben bunu bilmiyorum . Türkçe şarkı pek dinlemem
" dedim. Sema başka bir şarkı açtı. Ve bu şarkıyı biliyordum hafif mırıldandım. Sema bana bakarak" bunu biliyor musun. " dedi. "Evet.liseden bi arkadaşım önermişti dinlemiştim " dedim. "Senin için açtım. " dedi. Senin için... Benim için şarkı açmıştı. Ben bilirim ve ortama katılırım diye... Onunla beraber söylüyorduk şarkıyı. Güzeldi.. Sesi güzeldi....Bölümler kısa çünkü kısa olsun hikaye. Sonraki bölim text. Bu arada text yazmak ne zormuş saygı duruşu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzünde ki Yıldız GxG
Kısa Hikaye"Seninle tanışmamız sence gerçekten o gün terasta ilk miydi? " dedi. Ne? Tabiki de ilkti onu ilk orda gördüm. Yattığı bir kızda olamazdım hala bakireydim. "Evet. Daha öncesinde seni hiç görmedim. " dedim. #4 lesbian GxG Hikayenin bölümleri kısadır...