15.Bölüm| AYRILIK
Feride
Sabah karanlık bir hava ile uyandım...galiba bugün yağmur yağacaktı... kalkıp kahvaltı hazırlamaya karar verdim... Ahmet'i uyandırmadan kahvaltıyı kurdum masaya sonra yukarı çıktım Ahmet'i uyandırmak için.... odaya girdim...ama yoktu... banyoya tıklattım
"Ahmeet"
"Feroşum nolduuuğ"
"Hadii kahvaltı hazır ben aşağıdayım"
"Tamammm"
Aşağı indim ... çayı bardaklara doldurdum... telefonu yukarıda unutmuştum...tekrar odaya çıktı...tam kapıyı açtım...Ahmet karşımda bornozlu bir şekilde saçını kurutuyordu havlu ile...aniden arkamı döndüm...
"Ben özür dilerim ahmoş sadece telefonumu almak içi-"
Kendimi bir an Ahmet'in kolları arasında buldum
"Kocanım ben senin bunun için de özür dilenmez üzülürüm..."
"Ya tamam üzülme...ama ne biliyim...refleks olarak yani..."
"Hmm öyle diyosun"
"E-evet"
"Tamam burda bekle ben üstümü giyene kadar nasıl fikir"
"Ee ben telefonumu alsam aşağı insem iyi olucak"
Ahmet'in kollarının altından sıyrılıp telefonu aldım hemen aşağı indim...
Ahmet gelene kadar ben acıkmıştım başlamak istedim... ağzıma bir salata attım...yutamadan hemen alttaki lavaboya koştum.... neden midem bulanmıştı? En iyisi test almak olucak...emin olmam lazım herşey için... Ahmet'i boşuna sevindirmiyim... tekrar salona geri geldim...Ahmet aşağı inmişti...
"Neredeydin"
"Lavaboda"
"Yüzün bembeyaz olmuş aşkım iyimisin?"
"Üşüttüm galiba pek işhatım yok sen yiyebilirsin"
"Olmaz öyle şey!İki lokma birşey ye tansiyonun düşer "
"Yok canım istemiyor...ıhlamur içerim geçer "
"O zaman anlaşma yapıcaz..sen dinleniceksin masayı ben toplayıp ıhlamur getiricem"
"Peki tamam"
Yarım saat sonra
Feride
Ahmet ıhlamurumu yaptı işe gitti bikaç evrak varmış... işte fırsat bu fırsat... üstüme bir şeyler aldım...evden çıktım ...eczaneye gittim
"Merhaba...ben hamilelik testi istiyorum"
"Tabi hemen"
Testi verdiler..ödedim eve geldim .. lavaboya geçtim testi yaptım odamda battaniyenin altında testin sonucunu bekledim....
5 dakika sonra
Ahmet her an gelebilirdi...ama akşam ona süpriz yapacaktım...hemen demeyecektim... gözümü kapattım... içimden saydım...3...2...1... gözlerimi açtım ve teste baktım... ALLAH'IM ÇİFT ÇİZGİYDİ...EVET ÇİFT ÇİZGİ.... Dündar bebek geliyordu....bunu Sılaya demem lazımdı...evden çıktım Ahmet'e sılaya gideceğimi dedim....evden çıkıp kaldırımds yürümeye başladım... sonrası karanlık....
Ahmet
Feride sılaya gideceğini söyledi...bende eve gidip üstümü değişip ordan gidecektim sılaya....arabamla gitmedim şirkete yürümeyi seviyordum... kaldırımda yürürken bir parıltı dikkatimi çekti... eğilip baktım...bu...BU FERİDENİN BİLEKLİĞİ...ne işi var bu sokakta acaba ? Sıla'nın evi diğer sokaktaydı... Sılayı arayıp soracaktım...