Az egész teste a vér kísértetiesen vörös színében ázott. Számtalan sérülés borította, és még több vér folyt a szájából. Már nem emlékezett, hány kard döfte át. Arcát düh torzította el, és látszott, hogy már rég eszméletét vesztette, és kitört belőle a qi.
Ez a jelenet a tűz ragyogó, táncoló fénye alatt leírhatatlanul félelmetes volt. Shen Qingqiu egy pillanatra arról is megfeledkezett, hogy az Álomvilágban van, és Liu Qinggére vetette magát, hogy kihúzza Cheng Luant.
A kard már átdöfte Liu Qingge szívét. Shen Qingqiu óvatosan megmozdította, de csak a vér spriccelt ki belőle. A megdöbbentő látvány hatására kissé kijózanodott, és két lépést hátrált, míg bele nem ütközött valakibe.
Ijedten megfordult. Yue Qingyuan állt előtte lehajtott fejjel.
Bár egymásra néztek, Yue Qingyuan tekintetében semmi fény nem volt. A nyakától a mellkasáig, mind a négy végtagjában és a törzsén… fekete nyilakkal volt teletűzdelve.
Tízezer nyíl szúrta át a testét.
Shen Qingqiu hirtelen rájött, hogy amit most lát, az a szereplők eredeti halála!
A halálesetek, amelyeket Shen Qingqiu a saját kezével okozott!
Shen Qingqiu képtelen volt tovább nézni ezt. Inkább legyen körülvéve arctalan alakok tömegével, minthogy ezt nézze!
Visszament abba az irányba, amerről jött. Meglepetésére még képes volt megtalálni a faajtót. Shen Qingqiu úgy rohant, mint aki most szabadult volna a börtönből, ahogy kilépett az ajtón, azonnal a lehető legtávolabb futott tőle. A feje instabil volt, a gondolatai szétszóródtak. Ahogy végigtántorgott az utcán, meg-megbotlott néhányszor, és szánalmasan festett.
Az úton lévő “emberek” mind őt bámulták. A környezetében síri csend volt.
Amikor már ki tudja, mennyi ideje futott, hirtelen egyenesen belerohant egy járókelőbe.
Ennek a személynek a válasza az volt, hogy azonnal egy érzelmes ölelésbe fogja.
A másik sokkal magasabb volt nála, az alakja vékony és karcsú. Teljesen feketébe volt öltözve, leszámítva egy kis nyílt részt a nyakánál. Afölött egy grimaszoló szellemálarcot viselt.
Shen Qingqiunak még nem volt lehetősége megszólalni, mikor egy vidám hangot hallott fentről:
– Shizun, légy óvatos!
Nem kellett az álarc alá néznie, hogy tudja, ki rejtőzik mögötte.
Shen Qingqiu hirtelen kiverekedte magát az ölelésből. A másik nem próbálta meg lefogni, és nem volt nehéz kiszabadulni. Csak miután elég távol ért, hogy biztonságban érezze magát, nézett az alakra.
– Te csináltad ezt a várost? – kérdezte Shen Qingqiu.
Luo Binghe lassan levette az álarcot. Az arckifejezése majdnem úgy tűnt, mintha sajnálná, hogy ez a “szellemfogócska” nem tartott tovább.
– Nem rossz. Shizun mit gondol?
– Tényleg méltó vagy az Álomdémon drága tanítványa névre. – Shen Qingqiu lassan bólintott.
Lenyűgöző dolog egy ilyen aprólékos szintű illúziót megalkotni. Egyáltalán nem hiányosabb, mint az, amelyikben az Álomdémon fogságba ejtette őket annak idején.
Továbbá ez az illúzió pontosan megragadta a legnagyobb félelmét.
Eleinte Luo Binghének meglehetősen jó kedve volt. Ám ennek hallatán a mosolya eltűnt:
YOU ARE READING
The Scum Villain's Self-Saving System
RomanceEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...