8

31 7 2
                                    

Nasıl yani benimle tanışmak için Elifle mi konuşmuş. "Beni ilk ne zaman gördün". Dedim. Ne zamandan beri beni gözlemliyordu. Merak ediyordum.

" güz dönemi ilk hafta terasta sigara içiyordun dizi izlerken. " dizi izlerken mi gelmiş görmüş beni. Dizi izlerken dünyadan koptuğum için kimseyi fatk etmem. "Yanına gelip sigara istedim. Aslında sigaram vardı ama ilgimi çekmiştin adım atmak için yaptım. Seninle tanışmak için. Sense sigaranı verdin yüzüme bile bakmadan. " LAN SALAK SEMA DİZİ İZLİYORUM TABİKİ SANA BAKMAM. KİMSEYE BAKMAM. "Dizi izlerken kimseyle konuşmam. " dedim. " onu anladım zaten" dedi. Offf keşke gökyüzünü izlerken gelseydin bakardım yüzüne ve sana o zaman aşık olurdum.

"Sonra kütüphanede ders çalışırken. Yemekhane de yemek yerken. Kampüste. Her yerde karşıma çıkıyordun. Daha doğrusu ben çıkıyordum. Ama sen fark etmedin bile. " dedi. Etmem tabi ders çalışırken kulaklığım ve derse odaklayımdır kimseyle ilgilenmem. Yemek yerken Deniz yanımdadır sadece ona bakar ve konuşurum. Kampüste bizimkilerle olurum sadece onlarla ilgilenirim etrafı süzmem. Zaten ilişkide istemiyordum o zamanlar. Seninle tanışana kadar. Ama seni tanıdıktan sonra yine istemedim. "Kusura bakma dikkat etmemişim. " dedim.

Sağ eli yanağımdan çeneme doğru geldi. Baş parmağı ile çene gamzemi okşadı. Hayır yapma yükseliyorum yapma.

"Seni gördüğüm andan beri hiç kimse dikkatimi çekmedi. Kimseyle konuşmadım ve ilişkiye girmedim. " neden ilişkiye girmediğini söylediki. Elif.. Sen mi söyledin ya. "Yani" dedim. "Senden etkileniyorum. Ve senden hoşlanıyorum. Karşılıksız olmadığını da biliyorum. " dedi. Offf sıçmıştım. Resmen şu an sıçmıştım. Ama hayır olmayacaktı. "Karşılıksız olduğuna eminim. " dedim. Duraksadı ve gülümsedi. " Neden öyleymiş? " dedi. NEDEN OLCAK SEX PARTNERİN OLMAK İSTEMİYORUM ÇÜNKÜ. "Çünkü öyle " dedim. Ne diyebilirim başka.

"Denizi tanıyorum. Eliflede arkadaşım. Elif bana Denizle ne konuştuğunuzdan bahsetti. Deniz geçen yılki beni tanıyordu zaten. Yani duymuştur. " offf maalesef öyleydi. Elif niye söylüyorsun ya nasıl uzaklaşıcam ben şimdi. " ama seni gördüm ve sana aşık oldum. Diğer kızlar gibi değilsin benim için. Bende senin hayatına giren diğer insanlar gibi değilim. Amacım sex değil. Amacım kalbinde yuva kurmak. " dedi. Evet tam olarak böyle dedi. İnanamıyordum. Onun için gerçekten farklı mıydım. Hayır sanmıyorum. Beni şu  an manipüle ediyordu. Kanmayacaktım. "Üzgünüm sana karşı bir şey hissetmiyorum. " dedim. Yalan söylemiştim. Ona aşıktım hemde ilk gördüğüm andan itibaren.

Eli çenemden dudağıma geldi. "Yalan söylemeyi beceremiyorsun Yıldız. " dedi. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Dudağı ile dudağım arasında 5cm vardı. Hayır öpemezdi.  Öpmemeliydi.

"KIZLAR LÜTFEN SESSİZ OLUN!!! ALT KATTAKİ ODALAR ŞİKAYETÇİ!!! " diyerek güvenlik abla bağırıyordu. Bu anı fırsat bilip Semayı uzaklaştırdım kendimden. Gitmem gerekiyordu hemen merdivene yöneldim. Sema kolumdan tuttu. "Kaç bakalım. Elif sen ve ben beraber bir gece dışarıda kalmaya gittiğimizde de kaçabilecek misin? " NE NASIL YANİ. Elif ve ben gece festival için dışarıda olucaktık bir ev kiralamıştık gece yurda giremeyeceğimiz için. Ama Sema. O ne alakaydı şimdi. ELİF YİNE Mİİİİ. Bu sefer kesin ve resmi olarak tamamen sıçmıştım.

Sonraki bölüm text olucak. Hadi bakalım festival gecesinde neler olucaaakkk.

Gökyüzünde ki Yıldız GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin