Розділ 33. Нас повінчала сама смерть

1 1 0
                                    

Двадцять друге травня тисяча дев'ятсот вісімдесят сьомий.

Раннього ранку коли вона по дурості пішла заспокоїти Кая і допомогти заснути через його сильний страх перед грозою перетворилося на нескінченне семиденне пекло.

Протягом якого Кай не переставав її трахати тільки вночі тому що ті кілька жалюгідних годин коли Кай валився з ніг від втоми вдень після секс-марафону, що не припиняється, і завдяки цьому він нарешті дозволяв відпочити їй в розрахунок не йшли.

За цей час вислів що добрими намірами вистелена дорога в пекло Дарунка не просто вивчила напам'ять, воно точно принаймні з цієї клятої ночі стало її кредо по життю, тому пообіцявши собі вирватися з пастки в яку вона увійшла сама та ще добровільно, вона точно нікому і ніколи не стане допомагати принаймні поки що її не попросять, хоча і в тому випадку вона гарненько зважить всі ризики до останнього грама.

Але її роздуми вкотре перервали скрип двері.

Стиснувши зуби, щоб хоч трохи підготуватися до нового кола пекла, Дара побачивши в отворі дверей Кая відчула як по її щоках знову проти її волі так як вона заборонила собі плакати потекли сльози.

— Ну ж лялечка не треба плакати, — сказав Кай і поставивши тарілку з ложкою на тумбочці, він зірвав з Дари ковдру, повністю оголивши тіло і витер її сльози.

— Так, а тепер мені потрібно оглянути твої зап'ястя, - сказав Кай і поклавши сестру на живіт так як її руки були закуті за спиною перевірив чи не натерли його сестрі браслети з ланцюгом якої він прикував її до ліжка.

— Як руки не затекли? — спитав Кай уважно дивлячись їй у вічі.

— Мені болить душа, а решта терпимо, але думаю тобі це тільки принесе ще більше задоволення, — відповіла Дара і тут же скрикнула коли Кай знову ніби вона лялька поклав на спину і розсунувши її ноги влаштувався між ними.

Потім помилувавшись її поглядом блискавки, що мече, Кай тільки хмикнув і схопив її за підборіддя жадібно опанував її ротом.


Тепер Дара відповідаючи братові на поцілунок тримала в пам'яті те, як він сильно відшмагав її ременем після її невдалої спроби вкусити його за губу.

Тому відчуваючи язик брата в роті Дара щосили намагалася не вирвати на нього вміст свого шлунка, тому що огида до цієї чужої людини вже не зникне.

ЛялечкаWhere stories live. Discover now