Минув рік.
Двадцяте липня тисяча дев'ятсот вісімдесят восьмий рік.
Оскільки відразу ж через пару днів після укладання з Леєм угоди до Дари прийшла посилка всередині якої була картка з адресою перебування Джойса та іншою інформацією аж до його розкладу на день і це вже не кажучи про купу фотографій.
Відразу ж написавши своєму коханому листа Дара вже через пару днів отримала не тільки відповідь від Джойса, а ще лист від його друга Медокі.
Незважаючи на те, що Дара була трохи здивована тим фактом, що незнайомець відразу взяв і так несподівано написав їй листа вже через місяць коли Джойс і Медока почали їй дзвонити по відеозв'язку і надсилати дуже інтимні листи Дарунка і забула, що вони з Медокою знають один одного лише по листуванні. бо почувала себе так, ніби вона його знає багато років.
Тому зараз сидячи в кафе чекаючи адвоката Семюеля Стерджеса з яким її обіцяв познайомити Лей Дара знову перечитувала один із листів, які вона зберігала в підлозі поруч зі своїм ліжком.
Через те, що місце хоч і було більш-менш надійним, але все ж Дара хотіла мати можливість будь-якої хвилини переховати все те, що так близько її серцю, вона і попросила Лея познайомити її зі своїм адвокатом.
Вже передчувала свою швидку особисту зустріч з Медокою і Джойсом, які повинні були прилетіти до Нью-Йорка вже через дві години Дара побачила красивого молодого чоловіка, що наближається до неї.
Поспілкувавшись з ним і розповівши що їй від нього потрібно Дара обмінявшись із Семюелем телефонами подивилася на годинник і побачивши що вже шість вечора поспішила в салон, щоб встигнути зробити педикюр.
Приїхавши до офісу Лея рівно о восьмій вечора Дара увійшовши до кабінету побачила сидячих поруч з Леєм на дивані Медоку і Джойса.
Хоча вона й бачила фотографії Медокі, але живою він був таким красивим що Дара на мить втратила мову.
— Привіт крихітко! - першим порушив тишу Джойс і міцно обійнявши її одразу ж глибоко поцілував.
Як тільки Дара знову змогла дихати до неї підійшов Медок і зі своїм зростом у метр дев'яносто три хлопець більше схожий на величезну скелю.
Звичайно в листах Дара давно дозволила їм обом перейти ту тонку грань між чоловіком і жінкою, пройшовши через яку вони можуть вступити в більш інтимні стосунки, але зараз коли Медока жадібно проник у її рот своєю мовою Дара злегка розгубилася.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лялечка
RomantizmЛялечка - це слово, увірвавшись немов шторм у підсвідомість, рве його на дрібні шматочки, нещадно знищуючи бар'єри, з такою любов'ю та турботою збудовані. Але вони зроблять все, щоб перемогти та стерти усі спогади про минуле