Κεφάλαιο 21- Καρν Ντουμ- Μέρος 2ο

11 2 10
                                    

Μέρος 2ο

Η Μάχη με τον Άγκανταρ

Έτρεχαν σε ένα από τα μπαλκόνια του φρουρίου. Εκείνο ήταν ανοιχτό

και είχε μόνο μερικά χαμηλά κάγκελα να τους χωρίζει από το γκρεμό, ενώ απέναντι φαίνονταν οι πλαγιές και οι κορυφές των Γκρίζων Βουνών. Κάποια στιγμή κοντοστάθηκα βλέποντας το ιπτάμενο πλάσμα του Άγκανταρ να πετάει από πάνω τους και κοιτάχτηκαν μεταξύ τους. Το πλάσμα πέταξε κάπου προς τα αριστερά τους και χάθηκε πίσω από το κτήριο. Την ίδια στιγμή, είδαν τον Μπέλεραμ να πλησιάζει πετώντας από τα δυτικά. Δεν πρόλαβαν όμως να χαρούν, ή μάλλον να ανησυχήσουν για αυτόν στην κατάσταση που ήταν γιατί το πλάσμα εμφανίστηκε ξαφνικά από πίσω τους, γύρισαν προς τα εκεί και προσγειώθηκε μπροστά τους ακριβώς, βρυχώντας απειλητικά και βγάζοντας χνώτα από το στόμα του με τα μυτερά δόντια. Τότε όμως ο Μπέλεραμ του επιτέθηκε και τον παρέσυρε προς μια από τις γέφυρες απέναντι, έπειτα τους είδαν να πέφτουν μαζί και χάθηκαν απ' τα μάτια τους. Πλησίασαν στην άκρη του μπαλκονιού και ο Φάριν έβαλε το ένα χέρι του στην πλάτη της Άντριελ καθησυχαστικά, καθώς είδε την αγωνία ζωγραφισμένη στο πρόσωπο της. Προτού προλάβουν να απογοητευθούν όμως είδαν τον Μπέλεραμ μαζί με το ιπτάμενο τέρας να πετούν ξανά προς τα πάνω παλεύοντας. Ο Αετός γραπώθηκε από το στήθος του και δέχθηκε μια δαγκωνιά του στο πλάι του λαιμού, έκραξε, απομακρύνθηκε λίγο κι έπειτα έπεσε με φόρα ξανά και το χτύπησε με τα νύχια του στο στήθος. Ξανά απομακρύνθηκε και στην επόμενη επίθεση γραπώθηκε ξανά και αυτή τη φορά ο Μπέλεραμ ήταν εκείνος που δάγκωσε με το ράμφος του το τέρας στη βάση του λαιμού του, αίμα πετάχτηκε κι έπειτα το πλάσμα άρχισε να πέφτει ώσπου καρφώθηκε ανάσκελα σε μια απ' της μυτερές κορυφές των πύργων, και ακινητοποιήθηκε νεκρό. Με έναν τελευταίο βρυχηθμό.

Ο Μπέλεραμ έπειτα έκραξε πανηγυρικά, εντόπισε τη συντροφιά και πέταξε προς το μέρος τους. Καθώς πετούσε προς τα κάτω, οι τρεις φίλοι έτρεξαν ακολουθώντας τον ως το σημείο που προσγειώθηκε, άτσαλα και αδύναμα από τα χτυπήματα και την ταλαιπωρία. Ήταν γεμάτος αίματα από τη μάχη του με το τέρας, προσπάθησε να παραμείνει όρθιος αλλά σωριάστηκε αδύναμος.

«Μπέλεραμ...» είπε η Άντριελ κι έτρεξε αμέσως πιάνοντας του το κεφάλι ανάμεσα στα χέρια της. Χάιδεψε τα πούπουλα στην κορυφή του κεφαλιού του καθώς εκείνος πάσχιζε να συνέλθει λαχανιασμένος. Πλησίασαν και οι σύντροφοι της τους οποίους κοίταξε ανήσυχη.

Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Ο Πόλεμος στον Βορρά #SCBC2024Onde histórias criam vida. Descubra agora