-END-

19 2 9
                                    

Bölüm burada başlıyor.

Sonlara doğru okurken rahatsız olabilir ve tetiklenebilirsiniz. İzinsiz dokunma olayları var.

Kısa bir hikaye. Yaklaşık 2795 kelime oldu anca.

⚠️Smut yok⚠️

Şunu belirtmek isterim bunu hiç bir şekilde desteklemiyorum. Sadece yazdım.‼️

Hiç bir şekilde desteklemiyorum.❗️

-🧸-

-Her şeyin başlangıcı-

Minho asi bir çocuktu. Babası ile anlaşamazdı. Küçücük çocuk olmasına rağmen babası ile sorunları vardı. Bir akşam odasında zorla babasına aldırdığı yüksek marka telefonu ile oynarken yabancı bir kadın sesi duydu. Ses tanıdık değildi. Kulağını kapıya yasladı ve dinledi. Çocuk kahkası duyunca iyice meraklandı.

Odasından çıktı ve merdivenlerden aşağıya indi. Oturma odasına baktı. Çok güzel bir kadın ve babasının kucağında küçük bir çocuk vardı. Babası Minhoya gülümsedi. Belkide ilk kez gülümsemişti babası ona. Minho büyülendi. Küçük çocuğa baktı.

"Baba misafirler kim?"

"Annen ve üvey kardeşin oğlum. Bak kardeşin Jisung'a ne kadar tatlı."

Kelimeler Minho'nun beyninde yankılandı. Babasının birisiyle görüştüğünü ve evliliğe yakın olduklarını yeni öğreniyordu. Minho'nun çocuk beyni ilk başta algılamadı babasının dediklerini. Babası ona üç gün önce "Sana oğlum demeye utanıyorum." demişti tüm arkadaşlarının önünde.

Jisung'un minik eli Minho'nun bacağını dürtünce kendine geldi oğlan. Miniğine baktı. Ağlayıp çığırmak istiyordu, karşı çıkmak istiyordu ama yapamadı. Hafifçe eğilerek küçüğünün yanağını öptü. Jisung kıkırdayınca gülümsedi. Kadın'ın kıkırdamasını duyabiliyordu. Babasına baktı. Babası ona şefkatle gülümsüyordu. İnanamadı Minho yaşananlara.

"Jisung ile birlikte senin odanda oynamaya ne dersin oğlum?"

Babasını kafasını sallayarak onayladı Minho. Jisung'un minik elini tuttu. Birlikte yavaşça merdivenlerden çıktılar. Odasının kapısını açtı ve Jisung'u oyuncaklarının yanına götürdü Minho. Jisung gülerek oyuncaklarla oynadı. Fazla erkenden olgunlaşmış Minho ise Jisung'un oyununa katıldı. Saatlerce birlikte oynadılar. Jisung ona "hyun" diyordu, "G" harfini söylemek zor geliyordu.

Saatler geçti. Çocuklar ayrılamayınca kadın kaldı. Gece Minho ve Jisung aynı yatakta uyudu. Minho Jisung'u çoksevdi. Onu asla bırakmamaya yemin etti. Küçük çocuk zaten Minhoya hemen bağlanmıştı. Minho uyuyan kardeşinin yanağını öptü ve ona sarılarak uyudu.

-2 Sene sonra-

Jisung artık beş yaşına geldi ve buda okula başlama zamanı demek. Minho ise 11 yaşında ve 6. Sınıfa başladı. Yaz tatili artık bitti. Okulun ilk günü Jisung heyecanla uyandı eve odasından çıkıp abisinin odasına koştu. Koşarken annesine çarptı ama umursamadı. Annesini es geçip abisinin odasına daldı. Yatağa koştu abisinin üstüne atladı. Minho üstündeki ağırlık ile mırıldanıp uyandı.

"Ne oldu Jisung...?"

"Hyung bu gün okula başlıyorum hazırlanmamda bana yardım et!"

Memories Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin