"DAĞDAN AKAR KAN" tamda bu cümle ile başlar intikam. Dağdan gelen üçbeş istin akıtığı masum kanıyla bir " YERDE KALMAZ CAN" bu cümle ilede biter gölge için hayatlarına dönmez o dizeler tamamlanana kadar hayatta kalmak o dağdan akan kişinin kanı dinmeden yerden kalkmadan onlarda o dağlardan iz sürmekten ayrılmazdı bir kurt sürüsü misali intikamlarını er yada geç alırlardı
****
Ferit
Kaç gün oldu bilinmez ben 4 gece saydım kör gibi gidiyoruz. Uğradığımız köy temiz ise çay içiyoruz pis ise temizleyip gidiyoruz. Konserve kemiriyoruz bir yerde. Kaskın içinde çayın tadı ayrı güzel oluyor bunu demem lazım. Hiç bir yerde yok bunun tadı. Yaklaştık mı bilinmez kimi zaman kılık değistirip köye girip soruşturuyoruz bir yön için ama zor çok zor. Ama bulmadan da dönmeye niyetimiz yok kuralsız'ın son lafıydı üstten çıkmadan ya intikamımızı alıcaz ya da Timin adına yaraşıcaz.
Serçem 1 haftadan fazladır düzgün göremediğim serçem. Funda ile uçağa binerken bana kırgın giden serçem. Kokusu burnumda kaldı. Kokusunu içime çekip yollayamadım. Nerdeyse 1 haftadır yüzüme bakmıyor . Ellerim titiriyor yine anlatamıyorum ona. Duygumu belli etmememden şikayetçi ama edemiyorum ki alışmamışım. Diyemiyorum ki sen gelene kadar beni seven olmadı diyemiyorum ki ben senden başkasını sevemedim.
Gözlerim yanıyor uykusuzluktan. Ekibin. Gerisi de haşat halde intikamın ateşi olmasa hepimiz bir yerde bayılmıştık . Kaan uzun zamandır tanımadığım biri oturup sohbet etmişliğimiz var sadece geçenki görevden biliyorum bir cocuk için nasıl korkmadan atıldığını. Kendi çocukken çocuğu olduğunu öğrendim bide 2 tane 23 yaşında 2 çocuk. Ben daha serçe ile zor anlaşırken adam kızla evlenip bide iki çocuk yapmış. Bende hayal ediyorum ama serçem kabul etmiyor. Geçmişi annesi gibi olmaktan korkuyor giden eşinin ölümdeki sesi ile delirmek herkese yabancılaşmaktan korkuyor. Kendi geçmişi bizim geleceğimizi bozuyor. Yorgunum dinleneceğim tek yer o yorgunum ama gittiğim yoldan değil serçemin benden uzak oluşundan. Dinlenemiyorum onun gülüşü olmadan bunu ona anlatamamak ayrı yoruyor.
Bora'a abiye bakıyorum. Özge ablayı nasıl adım adım iyileştirdiğini biliyorum. Kerim abi anlattı geçen gece rehin düşmüş canı çok yanmış Özge ablanın tam iyileşir gibi olmuş babası darp etmiş. Kafası yanmıs bir saniyede bora abi bebek gibi ilgilene ilgilene toparlamış onu. Tekra rhayata başlatmış biraktığı okula devam ettirmis. Ben serçeme ne yaptım. Ne feda ettim ona hiç sadece bir hiç o kendini harap etti. Ben her göreve gidişimde. O uykusuz kaldı korku ve kederle. Ben ne yaptım ne can düşündüm ne canan bu savaş alanlarına gelirken. Beni istedi en çok işime gelen şeydi ama onu bile reddettim. Verdiğim sözler kadar değeri olmadı Serçemin. Böyle değil ama o böyle düşünüyor. O benim için uykusuzken ben sadece vatan için uykusuzum sanıyor. Kafamdaki kargaşa hiç susmadi susmuyor.
Kerim Abi'ye kaydı gözüm hepimizden daha bitkin kardeşini kaybetti. Canındaki yangın onu parçalıyor ama. Ses dahi çıkaaramıyor. Arif isehiç görmediğim kadar acılı her anladığımız terörişti parçalamaya niyet ediyor. Kuralsız hepsinden daha çok canı yanıyor ama sesi çıkmıyor duygusuzca geziyor sadece. Ruhları sökülmüş hepsinin dost, kardeş kaybetmek zor. Onları dengede tutmak zorunda olan kuralsıza daha zor. Hastanedeki askerlerini mi düşünece?, burda verdiği canı mı?, bur delilik yapma Potansiyeli olan arkadaşını mı? 1 saat uyudu 1 haftadır sadece 1 saat bünyesi vücudu nasıl dayanıyor onu da anlamak zor.
Aslı: Topuz!
Ferit: Buyrun komutanım?
Aslı: sen ve Azra ilerideki köye giriş yapsın belki ordan bişi çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZ
Genç KurguBu hikaye benim tamamen götümden uydurmam münasebeti ile yazılmıs olup gercekliğin hiç bir noktasına pandik dahi atmamaktadır. Tamamen zafi benim totodan atma ürünümdür Emircan dumaz misali fantazi dünyam rengaret yapcek birsey yok Ben Kuralsız per...