Розділ 16

800 45 11
                                    

Ланс.

Вражає дивитися на когось і бачити в тій людині себе.

Особливо якщо це набагато молодша дівчина.

Афіна кричала так голосно, що мені довелося відпустити її до Ларії.

Вона не поверталася до самого вечора. Я вже думав, що доведеться самому йти по неї і повертати назад.

Мене ніколи не тягнуло до якоїсь жінки так сильно. Я ніколи не хотів зробити щось, щоб усмирити жінку. Вони завжди були слухняними і ніжними. Це все, чого я потребував.

Афіна не така.

Вона більше схожа на вихор.

На погоду у Великобританії.

Тільки під вечір її провели до квартири, і я зустрів дівчину з широко розкритими руками.

Вона скептично глянула на мене, поцілувала свою сестру в щоку і сказала їй кілька тихих слів, що були призначені не для моїх вух.

Дівчина зайшла в квартиру і піднялася сходами, стягуючи по дорозі з себе одяг.

Той одяг, який їй віддала її сестра.

Якби я знав, куди вона закинула чорне боді, я б його спалив.

— Випереджаючи тебе, скажу, що я не вийду за тебе тільки тому, що ти джентльмен. Ти не такий.

Мене дивує її спокійна сторона. Кожне слово виходить з таким спокоєм і силою, ніби вона випила заспокійливий чай.

— Але ти вийдеш.

Тільки через це вона почала кричати кілька годин тому. Зараз же вона дістає з шафи одяг, який Ларія придбала для неї за її розмірами минулого тижня.

Нічна білизна. Зручні шорти і футболка з принтом полуниці на правій частині шортів.

— Ти не джентльмен, Лансе. Якби ти ним був, твої очі не блукали б зараз моїм тілом у самій лише нижній білизні. Можливо, ти ще душ приймеш зі мною?

Я знаю, що це її мова сарказму. Вона завжди каже щось таке, коли це має прозвучати саркастично.

— Дякую, що потурбувалася про це. Я не проти прийняти душ разом.

Пульт від телевізора летить мені в голову. Я не очікував цього в цей момент. Він відлітає від моїх губ на підлогу. По бороді стікає кров, і Афіна закушує губу.

— Це тобі за викрадення.

— Я б віддав перевагу твоєму кулаку.

Зламана коханнямWhere stories live. Discover now