🚨‼️KİTABA BAŞLAMADAN ÖNCE UNUTMAMANIZ GEREKEN UNSURLAR; Bu kitap bir fanfic kitabıdır. Yani bir kısmı gerçek karakterler, diğer kısmı ise yazarın oluşturduğu karakterler vardır.
Bu kitapta yaşanılan; olay,zaman,mekan, olay örgüsü tamamen kurgudur. Kurgu olmakla beraber kitap yazar'a aittir.
Herhangi bir (ç)alınma,yanlışlıkla(!) benzer hikayeler yazma, yazar tarafından telif hakkı istenecektir. 🚨‼️
‼️DİĞER UNUTULMAMASI GEREK HUSUSİ KONU‼️
Bu kitap, useruhavenfht yazarının tamami ile kendi zihnindekileri kaleme dökmesi ile ortaya çıkmıştır.
Çalıntı kitap söz konusu dahi değildir.
Yazarın hiçbir kitaptan (ç)almadığı gibi, diğer yazar arkadaşların da bu kitabı kopyalaması söz konusu dahi değildir
‼️🚨
Yeni Kurguma Hoşgeldiniz Ballarım.
Verdiğiniz oylar bitmesin, yaptığınız yorumlar sönmesin.
***
"Of tamam anne ! Anladım diyorum." dedim bir yandan bavulumu çekip diğer yandan annem ile konuşurken.
"Bak Salih oğlum ile mutlaka görüş ! Şöhret de öyle dedi !" gözlerimi devirdim.
"Tamam anne ! Kapatıyorum zaten çok sıcak !"
"Ay iyi tamam ! Eve geçtiğinde hemen ara !" dediğinde vedalaşıp telefonu kapattım.
Taksiden inmiş yeni tuttuğumuz eve doğru yürüyordum.
Muğla'dan İstanbul'a gelmek beni bayağı zorlamıştı. Ama iş bulmak için mecburi gelmiştim buraya. Bir de biraz annemin zoru ile.
Salih dediği ise futbolcu olan Salih Uçan'dı. Çocukluk arkadaşım olan Salih. Hem arkadaşım hem de aşkım olan..
Ben futbol takım tasarımcısıyım. Buraya gelmeden önce Muğla Sporda çalışıyordum. Şimdi daha iyi yerlere gelebilmek için gelmiştim buraya.
Evin önüne geldiğimde bavul ile asansöre binmiştim. Asansörden inip evin anahtarı ile kapıyı açmıştım. Bismillahirrahmanirrahim diyerek girdim ve kapıyı örttüm.
Aylar öncesinden Annem ve Babam ile gelmiş burayı tutmuştuk. Sonrasında buraya eşyalar almıştık. Geldiğimde rahat edebileyim diye.
Direkt kendimi yatağa atmıştım.
Yeni hayatımın ilk adımını atmıştım bile..
***
@balınbadebilsev: İstanbul'dan ilk fotoğraf !!!
1.007 beğeni
560 yorum