43 Fejezet - A főszereplő halott, mindennek vége

7 2 0
                                    

– Szép ütés, shimei! – ujjongott Ming Fan.

– …nem, ez igazából nem én voltam – mondta Ning Yingying gyengén.

Ming Fan biztatta:

– Ne félj, ha megütötted, hát megütötted! Mindenki látta, hogy ő kezdte. A többiek jószívűen nem bántották, és mégis alattomosan megtámadta őket. Megérdemelte!

Az összes Qing Jing-hegyi tanítvány csatlakozott.

Csillogó könnycseppek gyűltek az ifjú palotakisasszony szemében:

– Te… ti… hogy merészeltek megütni… még az apám sem ütött meg!

– Nem, tényleg nem én voltam… – mondta Ning Yingying.

Ming Fan közbevágott:

– Te ütötted meg! Emlékezz, ha a Qing Jing-hegy tanítványait bántalmazzák, azt duplán kell visszaadni! Ha nem, akkor nem vagyunk érdemesek Shizun tanítására!

Shen Qingqiu a többi tanítvánnyal együtt ünnepelt a fejében: ez a Ming Fan gyerek tényleg szívére vette a tanításait. Igen, igen, igen, pontosan így van: szemet szemért!

Shen Qingqiu kiosont a Huan Hua Palota tanítványok közül, és végre elkapta a visító, nyávogó vén macskát. Nem számít, milyen ostobák, rá kell jönniük, hogy valami nincs rendjén. Az ifjú palotakisasszony a felduzzadt, piros arcára tette a kezét, és igen kényelmetlenül nézett ki, ahogy egy fuvallatnyi megvetéssel nézett rá.

– Te! Te meg ki vagy? Van merszed így kigúnyolni?

A Huan Hua Palota tanítványok teljesen körülvették, és rákiáltottak:

– A palotakisasszony kérdezett valamit!

Shen Qingqiu lehajolt, és elengedte a macskát. Ahogy felegyenesedett, rámutatott az összegörnyedt tanítványra leghátul.

– Miért nem azt kérdezitek, ki az a fickó? – kérdezte.

Mindenki tekintete azonnal arra a személyre összpontosult.

Az ifjú palotakisasszonynak jelenleg dühroma volt, és először csak egy futó pillantást vetett a tanítványra. Meglepetésére minél tovább nézte, annál inkább úgy érezte, hogy valami nincs igazán rendjén, és pillanatnyilag nem foglalkozott Shen Qingqiuval. Odanézett, és gyanakodva így szólt:

– …ki vagy te? Miért nézel így? Tényleg a Huan Hua Palotából való vagy? Miért nem láttalak még?

A tanítvány meghúzta magát, és nem felelt. A palotakisasszony a beosztottjaihoz fordult:

– Hát ti? Van valaki, aki ismeri?

A tanítvány látta, hogy a dolgok nem néznek ki jól, és különös kiáltást hallatott. Mindenki rászegezte a kardját. Shen Qingqiu mély levegőt vett, majd elkiáltotta magát:

– Ne menjetek a közelébe!

Ugyanabban a pillanatban felvett még egy zöld levelet, és a csuklója lendítésével odahajította.

Ezúttal nemcsak Ning Yingying, hanem Ming Fan is látta a levélben lévő erőt, és ledöbbent. A zöld levél egy kard spirituális energiájának fényével hasított át a levegőn, és elvágta a tanítvány külső köpenyét, felfedve az alatta lévő húst és bőrt.

Mindenki úgy nézett, mintha szellemet láttak volna, és hátráltak. Néhányan felsikoltottak, és azonnal kirohantak a borozóból.

Vörös bőr!

Pontosan az volt, amire Shen Qingqiu gondolt. A tudomása szerint csakis egyetlen ember képes így viselkedni: egy magvető, aki átlagos embernek álcázza magát!

The Scum Villain's Self-Saving SystemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora