50 Fejezet - Összedőlt világkép

11 2 0
                                    

Miután Shen Qingqiu hirtelen ráeszmélt az igazságra, félig elborzadt és ideges lett, félig elkeseredett és felháborodott. Azonnal rúgásra emelte a lábát!

Luo Binghe nem próbálta meg sem kikerülni, sem kivédeni. Telibe kapta a rúgást, mégsem hátrált egyetlen lépést sem. Shen Qingqiut sem volt hajlandó elengedni, dühösen és sértődötten kapaszkodott belé.

– Még álmomban sem csinálhatom ezt? – kérdezte.

Ébredj már fel! Lehet, hogy álmodsz, de én nem az álmod képződménye vagyok, oké?!!!

Nem verhetem fel, de azt sem hagyhatom, hogy folytassa ezt a zavaros alvajárást!!!

Ez a helyzet pontosan az, amire azt mondják, két tűz közé szorult!!!

Shen Qingqiu még nem állt elő semmivel, amivel lenyugtathatná magát, amikor a háta váratlanul egy zöld bambusznak ütközött, és nekinyomódott. Luo Binghe lehajtott fejjel ismét közeledett.

Nem ez volt az első, hogy Shen Qingqiut megcsókolta, de ez volt az első, hogy érezte a valódi fenyegetést, hogy a másik fél megőrül, és bármelyik pillanatban leharapja az ajkait. Heves lélegzetvételek között Luo Binghe ezt suttogta:

– Shizun, hibáztam…

Shen Qingqiunak végre sikerült kiszabadítania az egyik kezét, és Luo Binghe mellkasára téve ellökte magától. Nem akarta ugyanazt csinálni, mint “egy jó családból származó kislány, akit egy rossz ember megtámad”, de Luo Binghe viselkedése kurvára nem úgy néz ki, mint aki tudja, hogy rosszat tesz!!

Shen Qingqiu az, aki tévedett, akkorát tévedett, teljesen és minden részletben tévedett. Miféle üres szóbeszédek? A jianghui pletyka tudományos bizonyítékokon alapult. Minden egyes pletykás valószínűleg egy angyal, akik az előző életükön keresztül képesek meglátni a dolgok mögött rejlő igazságot!

Nem nevelt aszexuálist a főszereplőből, és nem is az a gond, hogy mazochista. Az igazság ennél sokkal rettenetesebb: homoszexuálist nevelt a főszereplőből aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!

Nem csoda, hogy senkit sem vett feleségül, és a háreme ilyen pocsék állapotban van. A nők eleve képtelenek megragadni az érdeklődését, és nem lehet őket a menőségi szintjéhez kapcsolni!

Mi a f***!

Shen Qingqiu nem volt hajlandó megadni magát, és erejét nem sajnálva kapálózott és tiltakozott. Épp amikor azon gondolkodott, hogy a keservesebb sors azután lenne, hogy megint felrobbantja magát vs belerúg Luo Binghe kulcsfontosságú szervébe… Luo Binghe hirtelen elengedte. Felnézett az égen gomolygó felhőkre, és az arca váratlanul elszomorodott.

A képek és alakok egy szempillantás alatt összeomlottak és eltűntek, többezer darabkára törtek. Shen Qingqiu felugrott a Huan Hua Palota főcsarnokának tetőjére.

Ez a való világ!

Shen Qingqiu mély lélegzeteket vett. Miután végre nagy nehezen elcsendesítette az elméjét, arra lett figyelmes, hogy az egész főcsarnok lángokban áll. A különböző riasztók csengése összemosódott. Kidugta a fejét, a ruhái pedig lobogtak az esti szélben. Ezen az oldalon számtalan lámpás sorakozott, a Huan Hua Palota különböző csapatainak tanítványai mindenfelől özönlöttek ide.

– Mindenki az állomására! Figyelem, mindenki menjen az állomására!

Valaki káromkodott:

– Megint betört? Ez már hányadik? Sikerült már legalább egyszer megállítani?

Shen Qingqiu repdesett az örömtől. Egy betörés a legjobb alkalom számára, hogy a zavart kihasználva megszökjön. Kit érdekel az az égi démon vére cucc? Össze sem hasonlítható a szemérmével! Most elmegyek, majd máskor beszélünk, viszlát! Még két lépést sem tett, amikor egy kiáltást hallott:

The Scum Villain's Self-Saving SystemWhere stories live. Discover now