Ki írta ezt a balladát? Pontosan melyik hegyre utal ez a Tavasz-hegy?
Qing Jing-hegy?
Cang Qiong-hegység?
A Cang Qiong-hegység az egész családodat képes eltörölni, felfogtad?
Hogy terjedt el ez a szóbeszéd annyira, hogy még a határvidéken is ezt beszélik, és virágzó szerelmes dalt ihletett? Mintha az egész világ rajtakapta volna őt és Luo Binghét szex közben!
Zhuzhi-Lang felkacagott.
– Shen mestert… nagyon érdekelheti… ez a ballada?
Shen Qingqiu fagyos pillantást vetett rá. Zhuzhi-Lang hamar letörölte a vigyort az arcáról, de még így is nehezére esett visszafojtani a kuncogást.
– Az… lesz a legjobb, ha egy pillanatra elmegyek…
Ám amikor fel akart állni, a teste nem engedelmeskedett, és ledermedt a székén.
Shen Qingqiu egy pillantást vetett az arcára, majd nevetve megkérdezte:
– Mi az? A tested végre megérezte?
Felállt, és megrázta a ruháját. A zöld kígyók, amik az ölében pihentek, lepotyogtak a földre, átfordultak, és bemutatták sárga hasukat. A szobában lévő hölgyek ijedten felsikoltottak, a pipát pengető nő pedig azonnal eldobta a hangszert.
Zhuzhi-Lang a homlokára tette a kezét, és az asztalra támaszkodva, dülöngélve sikerült felállnia. Shen Qingqiura meredt, és a jobb kezén lévő ruhaujjból egy maréknyi kis kígyó csúszott ki, de csak mind az ujjai köré tekeredtek, támadásra semmi erejük sem volt. Zhuzhi-Lang megrázta a fejét, és gyengén felnyögött:
– …Realgár.
Valahogy a hivalkodó épület egészét átjárta a realgárbor szaga.
– A legjobb minőségű realgárbor – dicsérte Shen Qingqiu. – Említettem már, hogy mindet a te pénzedből vettem?
Semmi sincs ingyen. A nők után való sóvárgás hazugság volt, az igazság a segítők keresése. A segítőknek pedig nem feltétlenül kell tudni repülni vagy a földbe ásni; néhány fülbe súgott szó után az épületben dolgozó lányok elfogadták a pénzt, és titokban megvették az összes realgárbort a városban. Körbevették a Vörös Lámpa Pavilont, és egész éjszaka legyezték a forralt bort. Ha Zhuzhi-Lang nem ájul el az aromájától, akkor nem a kígyónép tagja. Nem mintha Zhuzhi-Lang nem vigyázott volna; csupán arra vigyázott, nehogy a lányok felvegyék a kapcsolatot a kultivátorokkal. Végülis figyelmetlen volt.
Zhuzhi-Lang felemelte a fejét. A szemének fehérje már aranyszínűre változott, a pupillája pedig látványos sebességgel megnyúlt és elvékonyodott. Az arcformája szintén átalakult. Shen Qingqiu gyorsan kinyitotta az ajtót, és megkérdezte az ajtóban álló lányokat:
– Akkor mentek vagy nem?
A lányok rögtön kirohantak, utánuk a pipás hölggyel. Shen Qingqiu ügyesen egy pénzeszacskót dugott a zsebébe; a pipa javítására. Egy gyors kézmozdulattal becsukta az ajtót, és mikor újra odanézett, egy olyan hatalmas, jádezöld kígyó termett Zhuzhi-Lang helyén, amely képes lett volna három embert is körülölelni. A méretes kígyó feje nagy és háromszög alakú volt, a szeme bronzsárga, a pupillája pedig csak egy vékony vonás. Úgy tűnt, szédeleg, mintha a vékony nyaka nem bírná el a nehéz fejét, mely időről időre lebukott.
A realgárbor hatása felülmúlta Shen Qingiqu várakozásait. Kissé belefájdult a feje, hogy visszaváltoztatta Zhuzhi-Langot az eredeti alakjába. Felvett egy legyezőt, amit valaki otthagyhatott, majd kinyitotta, és legyezni kezdte magát. A hatalmas kígyó odakúszott hozzá, és kétszer körbejárta, mintha helyhez akarná kötni. Shen Qingqiu könnyedén kiugrott.
YOU ARE READING
The Scum Villain's Self-Saving System
RomanceEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...