9.BÖLÜM

6 1 0
                                    

Kız çocukları babalarına aşıktır. Ilk aşkı odur hatta. Ondandırya neredeyse her kız seveceği adamda ya babasını arar ya onun zıttını baba belirler bunun ne olacağını ilk aşk hüşransa ona benzemeyeni ister , ilk aşk muazamsa onun tıpa tıp aynısını

***

Aslı

Kaan'ın cenzesi sonrası evime yani 3 kişilik ölüler evindeki odama gittim duş alıp bir tık rahatlamalıydım bedenimden aşağı sular akarken. Gözümün önüne önce Özgenin hıçkıra hıçkıra ağlayışı sonra kaan'ın büyük kızının tabuta ellerini uzatıp "baba" diye seslenişi geldi. Ayna önüne geçtim kendi anılarımla savaşıyordum ortaya çıkmaması için debeleniyordum.

Bunca yıldır onca cenze , onca kırık kalp, onca çocuk ile canlanmayan mazi niye bu ara bu kadar beni öldürmek için savaşıyordu

.Duştan çıkıp giyinip hastaneye geçtim. Önce gözüm Mert'i aradı ama Deli her zamanki Deli. Koskoca enfeksiyonlu koluna rağmen 2 gün durup ayıldığı gün gitmişti.

Bende ayağı çizik bayramın yanına gittim odanın kapısını araldı kenarda oturan eşine baktım sonrada bayramın kucağında Lösemi hastası Barış uyuyordu konum çok tanıdıktı geçmişimin ufak tefek anısıydı bir yerde.

*******
25 yıl önce
Ankara

Olcay , Vedat ile beraber arabadan indi markette dolanıyorlardı baktı birbirine. Cikolata arıyorlardı  ama görün sanki amerikanın en gizli binasında belge arıyorlar.

Vedat: ulan bu cadı da ne yasa kabarıyor biz niye hala cikolata alıyoruz buna dönüşte!

Olcay: Ne alim lan kıza başka bisi sevmiyor ki!

Vedat:  yav gel yaptirak bir acılı adana götürek yesin!

Olcay: yok lan baharata da alerjisi var pul pul dökülüyor!

Vedat: ulan kızı yaparken ilk sex heycanına gelip yarım mı yaptın lan!

Olcay: " ciddi bir tonla" lan salak salak konusma!! " sonra bıyık altı güldü" ben onu yoğun bir çalışma sonucu 1 haftada yaptım! Diğerleri biraz yalapşap oldu ama o benim ustalık Esrim.

Vedat: Akınla Leyla duymasın biliyorsun kıskançlıklarını!

Olcay: oğlum ben napim o ilk göz ağrım benim! Asi kuşum ya Asi kuşum!

Vedat: kuş ki ne kuş ebabil kuşu lojmanda ki erkekleri taşlıyor.

Olcay: ya ona ben erkek geldi seni seviyom dedi taşı çak kafasına demiş olabilirim oda yanlış anladı her gelene atıyor

Vedat: sen dışinda söz dinlemiyor ki eşek bir senin lafın sözün emir ona. General gibisin mübarek kör hatun  illalah etti ondan.

Olcay: körhatun ne yapsın 5 çocuk bakıyor kadında.

Vedat: Gönülle sende iki boş vakit bulmayın amk kuytuya geçip üreyip geri çıkıyordunuz.

Olcay: senin yerinede çalısıyom oğlum baktım sende tık yok!

Vedat: ben napim evlenip belamımı bulim" sonra eline bir cikolata aldı üstü ufak büskivili içi karamelli bir çikolata vardı." Napim gece gece cikolata mi seçim bu alerji yapar mı diye?

Olcay: " elinden cikolatayı çekti" bak bu olur!

Dedi kasada ödemesini yapıp eve doğru geçtiler. Vedat' a baktı bahçedeki Asi kıza bakıyordu. Evlat istemezdi harbiden. Yanmıştı ruhu bir kere acıdan . Bir de Aslı kız yetiyordu ona. Kendi kaybettiği kızının acısını küçük elleri ile sarmıştı zamanında kendini eve kapayan Vedat'a ilaç gibi gelmişti.

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin