•
BuradayızEn güzel olduğumuz yerde
Buradayız
Bütün mevsimlerimizin olduğu yerde
Buradayız
Mükemmel olduğumuz yerde
•Taehyung'un bana aldığı ayıcığı odamın en güzel köşesine koymuştum.
Taehyung'la ilgili herşey odamın en güzel köşesindeydi
Doğum günümde yine beni en mutlu eden insan o olmuştu.
Şimdi ise Taehyung ders çalışırken ben onun saçlarıyla oynuyordum.Saçlarıyla oynamamı çok seviyordu.
Ama söylediğine göre benim yanımdayken tüm ders çalışma isteği kaçıyormuş ve yalnızca benimle ilgilenmek istiyormuş.
Bunu söylediği her seferde gülmeye başlıyordum ve o bunun üzerine tavşan dişlerimin çok güzel olduğunu söylüyordu.
Benimle ilgili birşey söylediği heranda kalbim yerinden çıkacakmış gibi rötar atıyordu.
Bazen farkedecek diye ödüm kopuyordu.
Ona olan aşkımı farkederse ve olur da arkadaşlığımız bitirir diye ödüm kopuyordu.
Yapmazdı değil mi?
Umarım yapmazdı.
Tek dayanağım ve umudum o iken umarım yapmazdı.
"Jungkook!Yine dalmışsın"
"Ha?Özür dilerim dalmışım Taehyung."
Taehyung ilgiyle bana test kitabını gösterdi. "Bak!Çok sıkılmıştım bende dedim ki neden seni çizmeyeyim?"
Test yaprağını işlemleri yerine benim resmim dolduruyordu.Cidden çok güzel çizmişti.Hayranlıkla çizimine bakıyordum.
"Harika çizmişsin Taetae."
"Seni çizdim çünkü Kook.Senin olduğun heryerde çiçek açıyor."
O an resmin kenarlarındaki çiçek detaylarını farkettim.Çiziminde cidden de söylediğini gerçekleştirmişti.Etrafımda çiçekler açıyordu.
Taehyung birkez daha bana dünyanın en değerli insanıymış gibi hissettirmişti.
"Etrafımdaki çiçeklerin hepsi sensin Taehyung.Benim olduğum yerde sen varsın.Senin olduğun yerde ben varım."
Taehyung beni kollarının arasında ağırladığında saçlarına minik bir öpücük kondurmuştum.
Bu andan sonra konuşmadan anlaşıyorduk.Tek bir bakışmamız yeterliydi anlaşmamıza.
Biz daima birbirimizi anlamıştık.
Gerek kelimelerle süslemiş gerek sessizliğimizle boyamıştık ortamı.
🎀
Here We Are-Gfriend
-kitsch
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love You
FanfictionBeklediğim gecelerin aksine uyuyamadığım geceler yıldızlarla doluydu Friends to lovers Seme Kook Uke Tae