Bölüm :1 Ayrılış

16 2 0
                                    

Merhaba ben Mike 22 yaşındaki bir çocuğum. Ben yarın askere gideceğim. Annem benim için çok korkuyor.
Bende korkuyorum ama birde açım. Sabah saat 07.30'da kalktım. Kahvaltımı yaptım ama işe gitmeyi unutuyordum ki hatırladım. Hemen odama koşup giyindim ve işe gittim. Benim işim dondurma fabrikasında çalışmak. Ama işten döndüğümde beni gören annem kıyameti kopardı.Çünkü iş arkadaşlarım beni dövmüş ve işten kovulmuştum. Ama en azından annem ve babam bana kızmamıştı .Herneyse biz kankam Jack'e dönelim.Evet doru duydunuz Jack benim kankam.Ama Jack'mi yoksa Ellie 'mi karar veremedim?Bu arada Ellie benim sevgilim .Jack ,Ellie'yi Ellie,Jack'i kıskanıyor.Ama ben buna bir anlam veremiyorum. Herneyse benim ağcilen Survivor All Star'ı izlemem lazım. (SURVIVOR ALL STAR BITINCE) Uyukuya daldım . Bu gün sabah yine 07.30 da kalktım.Kahvaltımı yaptıktan sonra annemle ve babamla vedalaşıp hemen hazırlanıp askere gittim. Askerlik döneminin zor geçtini anladım.Düşünsenize alieniz olmadan 12 ay geçirmek çoķ zor olacak. Herneyse biz askerlik dönemine dönelim .Simdi öncelikle tanışma ve ardından yerleşme. Herkez ismini tanıtır ken sıra bana geldi ve asker duruşunda durup EMREDERSINIZ KOMUTANIM dedim.O da ismin nedir delikanlı? diye sordu bende Mike Smhicht dedim. Oda otura bilirsin dedi. Yerleştikten sonra hemen eğitime geçtik. Eğitimde: hedefe sniperla vurmak,box,parkur,savunma,kılıç antremanı ve 10 kilometre koşu yaptık . Evet haklısınız çok acıktık.
Hemen yemek haneye koşup aşçıların yakaladıkları hayvan etlerini yedik. Ve biraz daha eğitim yaptık ve uyuduk
(9 ay sonra) Artık yabancı ülkelerle savaşımız böylelikle başlamış oldu. Savaş çok iyi gidiyordu biz yeniyorduk .(savaşın bitişine 10 dakika kala) Fransız asker Olivier Tomas beni omuzumdan vurdu! Ama Jack vazgeçmedi ve Olivier Tomas 'ı tam kalbinden vurdu. Beni hemen askerliğin hastanesine götürdüler . Bu arda ben yeni iş buldum bir pizzacı . Adı Freddy Fazbear's pizza 'mış. Ben bu pizzacıya en son 13 yaşındayken gitmiştim benim en sevdiğim robot Foxy Pirate Fox 'tur . Buarada beni hasteneye götürmüşler

♥♡♥♡♥♡Arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu üzgünüm ama 2. bölüm biraz daha uzun olacak ♥♡♥♡♥♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fnaf MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin