🥀4.ᗷÕŁᑌ̄ᗰ🥀

1.7K 47 32
                                    


Özür dilerim ama cenaze olaylarını falan geçmek istiyorum. Cenaze işlemleri fala filan bildiğiniz şeyler.

4 kere falan 100 kelime yazıp sildim
༼;'༎ຶ ۝ ༎ຶ༽

Yᗩᘔᗩᖇᗪᗩᑎ...

Yatakta sırt üstü tavanı izliyordu Tuna. Ailesinin ölmesinin üzerinde 1 hafta geçmişti. Ve şu an sevgilileriyle beraber antalyaya taşınmış sahilde büyük bır villada yarışıyorlardı. Şu an sevgilileri şirkette çalışıyolardı. Ve o evden 1 hafta boyunca kumsala bile gitmemişti. Babası bu halini görse 2 saat azarlardı.

Ağlamaktan şişmiş gözleri, kızarmış dudakları esmer teni bile bem beyaz olmuştu. Sevgilileri ona denize girmesi için bir sürü erkekler uygun mayaolar almıstı hatta özel tasarım elbiseler ve takımlar almışlardı. Ama Tuna onlarla konuşmamıştı onuda geçti bir ker bile gülmemişti bile.

Tuna sinirle ayağa kalkıp boy aynasının karşısına geçti. Hali içler acısıydı. Yas bitti artık. Diye geçirdi içinden ve banyoya ilerledi. Soğuk suyu açıp vücudunu ıslattı. Ardından çilekli şampuanı uzun turuncu saçlarını sıkıp köpürtmeye başladı. Vücudunuda yıkayıp üzerine bornozu geçirip çıktı.

Tᑌᑎᗩ' ᗪᗩᑎ...

Büyük kahverengi dolabın kapağını açıp ağzına kadar dolup taşan kıyafetlere bakıp gülümsedi. Biraz aradıktan sonra bordo rengi bir takım çıkarıp giyip boy aynanın karşısına geçtim

 Biraz aradıktan sonra bordo rengi bir takım çıkarıp giyip boy aynanın karşısına geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dudağıma vişneli parlatıcı sürüp odadan çıkıp mutfağa ilerledim. Gelmelerine 4 saat vardı ve ben onlara teşekkür olarak yemek hazırliycaktım. Dolma sarmak ıçin yaprakları alıp su dolu tencereye bırakıp iç harcını hazırlamak için malzeme çıkarıp hazırladım.

 Dolma sarmak ıçin yaprakları alıp su dolu tencereye bırakıp iç harcını hazırlamak için malzeme çıkarıp hazırladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hava hafif kararmaya başladığında yamur yağmaya başlamıştı. Çorbanın altını kapatıp salona ilerledim. Salona girdiğimde büyük camdan dışarıda dolu dolu yağan yağmuru izlemeye dalmıştım ki kapı sesi geldi. Hızla kapıya doğru koşar adımlarla ilerledi kapının ağzında ıslanmış kedi gibi kapının önünde duran üçlüye bakarak gülümsedi.

Üçlüde onu görünce şaşkınca tebessüm etti. " Hoşgeldiniz." dedim gülümseyerek. "Hoş bulduk" dediler aynı anda. "Hadi gelin yemek yaptım." dedim ve mutfağa ilerledim. Onlar gelene kadar kaselere çorbayı koydum.
" Bebeğim biz üzerimizi değiştırıp geliyoruz."dedi Magnus. "Tamam" dedim gülümseyerek. Onlar üzerini değiştirene kadar bende büyük bir tabağa koyup masaya götürüp ortaya koydum. Arkamı döndüğümde Adonisle karşılaştım. Bana doğru yürürken arkasından gelen ikiliyle bereber kocaman gülümsedim. Onlarda sofrayı görünce gülümsediler.

Adonis ikiliden önce gelip kolunu belime dolayıp beni kendine çektim. Sağ gözümde hissetiğim baskıyla sağ gözümü kapatıp kıkırdadım. "Yemek yerine seni yesek olurmu? " dedi ve tekrar öptü. " Bakarız. " dedi imalı bir şekilde sırıtıp gevşetiği elinden kurtulup yuvarlak masanın geniş sandalyesinden birine oturup digerlirini bekledim. Bir kaç dakika sonra yanağımda öpücükler alarak Magnus ve Adonis yanına Donomie tam karşıma oturdu. Yemek iltifatlarla ve bir kaç anıyla geçmışti.

Yemek bittiğinde ben sofrayı toplarken onlar da yardım etmek istemişleridi ama ben kabul etmemiştim. Onlar salonda konuşurken ben mutfağı toplayıp odaya gitmiştim. Geceliklerim arasından en kışkırtıcı olanı seçip giydim. Arkamdaki boy aynasının önünde duran vişneli patlayıcıyı sürüp aynada kendimi süzdüm. Beyaz saten geceliğin kumsaati gibi esmer tenli vücudumda ön pılana çıktığını görünce utandım.

Arkamı dönüp salona gidecekken kapı açılıp içeri giren üçlü olduğu yere dona kaldılar. Cilveli bir sesle ellerimi arkaya doğru götürüp birleştirirken konuştum.
" Nasıl olmuşum? " dedim hafif sırıtarak.

Amacıma ulaşmıştım...

(☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞

Arkadaşlar yanlış yazım varsa söyleyi

**✿❀ OY ❀✿**
(◞ ‸ ◟ㆀ)

⊂_ヽ
\\
\( ͡° ͜ʖ ͡°)
> ⌒ヽ
/ へ\
/ / \\
レ ノ ヽ_つ
/ /
/ /|
( (ヽ
| |、\
| 丿 \ ⌒)
| | ) /
ノ ) Lノ
(_/

Liderlerin Eşi // BxBxBxb [18+] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin