zaczelo sie normalnie... poznalam wiktorie (glurzko) i kaludie na spotkaniu klasowym i we trojke sie trzumalysmy na tym spotkaniu i bylo gicik, pozniej pisalam z glurzko o tym ze chcialabym z nia siedziec itpitp zaczelysmy sie bardziej przyjaznic, na drugim spotkaniu juz nie gadalysmy za bardzo z klaudia (szczerze bylo mi jej trch zal) na rozpoczeciu widzialam ze klaudia tam zaczela gadac z anka a ja z glurzko namierzylysmy julke (osiek) bardzo nam sie jej styl spodobal, zobaczylysmy ze ma przypinki z genhsina i bungou stray dogs 🔥🔥🔥 (PAMIETAM TEZ ZE ANKA STALA OBOK MNIE NA APELU) jedyne wymienienie zdan jakie mialysmy z osiek to bylo ze ma fajne przypinki. nastepnego dnia albo dwa dni po rozpoczeciu poprosili osiek do sekretariatu i pozniej nie przyszla do konca lekcji i nastepnego dnia tez jej nie bylo i z glurzko myslelismy ze przepisala sie do innej szkoly i bylo nam bardzk smutno bo chcielismy zaczac rozmawiac 😞😞 pozniej po dwoch dniach nieobecnosci przyszla znowu do szkoly i chyba wtedy zagadalam do niej, karoliny i fo jagody ktore wtedy sie przyjaznily, glurzko tego dnia byla jakas obrazona na mnie a wczensiej prosila mnie zebym nie zamieniala jej na oska (to bedzie wazne wiec zapamietajcie to 🔥🔥🔥) no i ja spedzialam dzien z oskiem karo i jagoda i bylo gicik, umuwilam sie z oskiem na kebaba ktorwgo mamy pod szkola 🔥🔥🔥🔥 (mega dobry polecam) i pod koniec lekcji glurzko napisala ze przeprasza ze sie tak obrazila i nie moiwla nic caly dzien ale to przez to ze sie poklocila z rodzicami rano i nie miala ochoty gadac, i sie spytala czy chce pojsc z nia do galeri a ja ze no ide z oskiem na kebaba najpierw jak chcszz to chodz z nami, nie pamietam co sie dzialo jakby bardziej ale skonczylo sie na tym ze glurzko pojechala do podstawowki swojej a ja z oskiem poslzysmy do maka i tam mi powiedziala ze jest w domu dziecka w lace xdd (obok mojego zadupia) wiec jezdzilysmy razem autobusem od wrzesnia do gdzies grudnia. i tak sb we trojke sie przyjaznilysmy, jagoda przestala gadac z karolina (my przez ten czas tez z nimi gadalysmy) wiec ja zaczelam siedziec z jagoda w lawce, czasami sie zamienialysmy i np siedzialam z gluezko a czasami z oskiem. bylo gicik mega fjanie mega grupka przyjaciol z nas byla, mega szczesliwa bylam ze mam taka grupe przykaciol 😋😋 w miedzy czasie ktoregos dnia nie bylo klaudi w szkole z ktora sie przykaznila anka, i tego dnia kaorlina przykleila sie do niej (anki w sensie) i wtedy miedzy oskiem gluezko i jagoda juz wspolczulysmy ance ze bedzie musiala sie z nia meczyc i tak kolejny dzien kolejny one sie przyjaznily i odrzucaly wtedy klaudie trch, gdzies pozniej mielismy spotkanie zapoznawcze z 1 klasami na lisiej gorze i poznalysmy wtedy maje i ona pozniej przepisala sie do naszej klasy i zaczela sie przyjaznic z kaludia, kaludia i maja tez tam sie zadawaly z anka i kaludia, wiec byla grupka ich i grupka moja, (pls musze ich jakos nazwac wiec bedzie gang karo -w sklad chodzi anka, karo, maja, kaludia, dziuba (trch poboczna postac ale oki) i grupka gotek (xddd gluezko i osike mysla ze sa gotkami) (tez wtedy chcialambyc...) (tylko kagoda byla basic)) i w pazdzierniku pewnego dnia ktoeego mnie nie bylo napisal do oska kolega ktoeego nazywalismy ,,gej" i nastpenego dnia jak juz bylam w szkole ciagle sie tam smialysmy ze gej pisze itp, opowiadaly mi o co z nim chodzi (mowil ze sie nie pokaze bo chce byc anonimowy) (ODRAZU WIEDZIALM KTO TO ELO??) (chlop chldzil w czapce z jojo i myslal ze nie ogarniemy) i pozniej sie spotkalismy ja osiek glurzko z nim i przestalysmy mowic na niego gej tylko mei i osiek zaczela z nim byc (koncowo typiara wyruchala go na kase xddd) ale pomijamy ich watek bo idc o nich.
🔥🔥🔥🔥🔥 NIE CHCE MIS IE DALEJ PISAC
CZYTASZ
EMOCJONUJACA HISTORIA O ANCE I KOLEZANKACH
Horreurfr potezny lore (druga ksiazka bo mi sie nie chce pisac przedstawien postaci)