Selamm ben geldimm
Yorum yapmayı unutmayın aşklarımm
Ellerini belime sarıp sarıldığında kafasını boynuma gömmüş kokumu içine çekerken konuşmuştu.
"Evimizdeyiz Güzelim. Evimizdeyiz.."
"Taehyung"
Taehyungun her bakışında parlayan büyük güzel gözler aksine artık parlamıyor, dolu gözlerle gözlerine bakıyordu esmerin. Daha fazla dayanamamış bir göz yaşı süzülüp uzun siyah saçlarına karıştığında elini kaldırıp uzun parmaklarıyla sildi güzel gözleri.
Kolları arasında bütün yenilgileriyle duruyorken daha fazla dayanamıyordu artık.
"Söyle bebeğim"
"Hani hiç ayrılmayacaktık?"
Nazikçe hafif tombul yanakları okşarken konuştuğunda aklına eski zamanlar gelmiş, yüzünde hafif buruk bir tebessüm oluşmuştu. Nasıl olurda aptal korkusu yüzünden bırakıp gitmişti güzelini. Anlamıyordu. Kendine kızıyordu sürekli.
Oysa söz vermişti ona hani hiç ayrılmıyacaklardı..
...
Taehyung"
"Efendim güzelim?"
Taehyung başını çevirdiğinde tatlı gözlerle onu izleyen sevgilisine gülümsemiş, cevap vermişti. Yağmur yağışını giderek dahada arttırırken Jungkook diyeceği şeyin Kararsızlığıyla kısa bir an gözlerini kapatıp düşündü. Ardından kapattığı gözlerini açıp yanındaki sevgilisine dönüp gülümserken bir yandan Taehyungun ona olan büyüleyici bakışlarından söyleyeceği şeyin saçmalığınıda düşündü.
"Hiç ayrılmayız değilmi Taehyung?"
Genç adam sevgilisinin soruna karşılık gülüşü buruk bir tebessüme dönüşürken kolunun altındaki bedeni kendine çekmiş, bir eli incecik beli sararken diğerini çok sevdiği yanaklara çıkarıp hafifçe okşamıştı.
"Güzelim benim. Niye böyle şeyler düşünüyorsun? tabikide ayrılmayacağız."
Aralarında bir kaç santim olmasına rağmen dahada yaklaşıp fisildarcasına konuştuğunda jungkook büyükçe gülümsemiş dudaklarını kalın dudaklara bastırmıştı.
Taehyungun hissettiği dudaklarla beyni uyusurken daha doyamadığı dudaklar hemen çekilmişti.
"O halde söz ver. Beni bırakırsan bir daha affetmem seni Taehyung."
Jungkook oldukça ciddi bir şekilde konuştuğunda içindeki o kötü his hâla daha gitmemiş öylece duruyorken Taehyungun onu kaldırıp ıslak kumların üzerine yatırmasıyla ani hareketi yüzünden dudaklarından ufak bir çığlık kaçmış, gözleri hızla üzerine çıkmış gözleriyle dudakları arasında giden keskin bakışlara kaymıştı.
"Sen benimsin güzelim. Kimseye bırakmam seni."
Sert ve kararlı bir sesle konuştuğunda sanki jungkooku elinden alacaklarmış gibi hızla zaafı olan dudaklara eğildiğinde altındaki beden keyifle kıkırdamış, yağan yağmuru umursamadan şehvetle öpüşmeye başlamışlardı.
"Mmm"
Jungkook dudaklarının dışlenip sertçe emilmesiyle inleyip mırıldanırken kollarını esmer bedenin boynuna dolarken karnında her temaslarında hissettiği geçmek bilmeyen bir sızı oluşmuştu yine.
Sonunda ikiside nefessiz kalıp ayrıldıklarında Taehyung, sarhoş gözlerle jungkooku izlemeye başlamıştı. Jungkook Taehyungun bakışları altında utanıp hafif tombul yanakları kızarırken Taehyung, onun bu tatlılığına dayanamayıp bir elini tekrar tatlı yanaklara çıkarıp hafifçe sıkmış, kiraz dudakların buzulmesiyle dayanamayıp ard arda tekrar öpmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just You And Me Baby |Taekook
FanfictionJungkook ve kuzeni Taehyung iki eski sevgiliydi.. Semetae Ukekook