Bab 53

349 53 6
                                    

"My moon..."

Aydin yang sedang main game pandang Ezra dengan kening terangkat sekilas.  Ezra yang sedang menekup baju tidur milik Misyah pada hidungnya dipandang.

Nak buat macam mana. Isteri takde kerana keluar bekerja terpaksalah bagi baju tidur Misyah yang dipakai semalaman untuk mengurangkan rasa pening dan loya Ezra. Tak larat mereka nak layan perangai gila Ezra. Membimbangkan!

"Why? You need something twin?" Soalnya yang masih baring. Tengah push rank ni.

Ezra menolak kaki Aydin ke belakang sofa agar ada ruang untuk dia duduk. Baju Misyah masih ditekup pada hidungnya.

Perasan Ezra mahu menyelit, Aydin anjak ke belakang hingga dia betul-betul rapat pada sofa.

"Aku rasa aku tak boleh nak tahan lagi." Tutur Ezra perlahan. Dia baring menghadap Aydin. Matanya merenung Aydin yang terkejut dengan tingkahnya dengan lembut.

Mata Aydin terkerdip-kerdip. Dia melihat sekelilingnya. Tiada siapa. Ini kalau orang lain nampak confirm salah faham!

Ezra mencebik sebelum dia melepas keluhan berat.

"Alahan ni buat aku rasa teruk." Adunya. Dia merapatkan tubuhnya dengan Aydin.

Tegak bulu roma Aydin dibuatnya.

Walaupun dia suka buat perangai gay dengan Aysar tapi dia takde lah sampai tahap rapat seperti ini. Risau weh risau sangat!

"My moon..."

Aydin teguk liur dengan payah.

"W-what?"

"I want you..."

"H-hah?" Terkejut punya pasal dia bangun melompat ke belakang sofa.

Gedebuk

"Adoiii... Punggung aku!!!"

Ezra bangun lalu ketawa melihat Aydin yang mengusap punggungnya dengan wajah jelas kesakitan.

"You're funny, my moon."

"Funny my leg!" Bengang je Aydin apabila dirinya diketawakan.

Ezra angkat bahu.

"Asal kau lari hurm?"

"Kau tu tiba-tiba nak mengunyit dengan aku apa hal? Dah ada bini kan?"

Ezra menyengetkan kepalanya sambil berpeluk tubuh.

"Hmm i just want you cook for me. It's wrong?"

Ayding terngadah.

Ezra mengukir senyuman sinis.

"Dirty mind." Kutuk Ezra selamba.

Makin bengang Aydin jadinya. Urghhh rasa nak hempuk Ezra dengan kuali Qaisha. Sabar Aydin, sabar.

"Hmmm kau nak makan apa?" Dia bangun sambil menepuk punggungnya yang terasa kebas.

"Anything. Asalkan masakan daripada kau."

"Kau mengidam ke apa?"

Ezra pandang Aydin dengan muka tak faham.

"Mengidam tu apa?"

Aydin buat muka toya. Baru Aydin mahu membuka mulut bunyi kereta yang baru masuk ke halaman rumah mematikan bicaranya.

"Assalamualaikum, Ayaz dah balik!"

"Waalaikumussalam, masuk lah. Pintu terbuka luas."

Ayaz membuka kasut sekolahnya sebelum berlari ke arah Ezra. Dengan tanpa perasaan Ayaz merebahkan tubuhnya pada paha Ezra.

MY MRS TURKISH √√ Where stories live. Discover now