Announcement

141 78 33
                                    

Heyy guyss.
Well you all must be thinking why do i care if girls are getting raped in india and im here sitting in UAE asking justice for those girls...
The truth is i do care alot because I am gonna reveal something about me that has made me do this....
The truth is that, IN 2021 ON 21ST SEPTEMBER MY BROTHERS BIRTHDAY, I WAS SEXUALLY HARRASED BY A SERVANT WORKING AT MY HOUSE... SINCE THEN WHENEVER I HEAR CASES LIKE THESE MY BLOOD BOILS.. I FEEL EVEN THOUGH I STAY IN UAE I AM NOT SAFE.. I AM SCARED THAT THESE GIRLS WHO ARE FACING THIS SHIT, I MIGHT ALSO FACE IT TOO.
THIS HAS MADE ME VERY SCARED AND I FEEL THAT IM NOT SAFE..
I ALWAYS WEAR A MASK AND STEP OUT OF MY HOUSEE..
I AM TOO SCARED TO SHOW MY FACE...
HOWEVER SAFE THE COUNTRY IS, I FEEL THAT LIVING IN UAE IS NOT SAFE..
THE MEDIA HIDES EVERYTHING..
IM NOT LYING GUYS..
THIS INCIDENT HAS TURNED MY LIFE UPSIDE DOWN..

SOMETHING LIKE THIS THAT HAPPENED IN ANYONE'S PAST.
THIS IS VERY HARD TO FORGET..
EVEN THOUGH HE'S FIRED I AM STILL SCARED THAT I WILL HAVE TO FACE HIM..
THE THING IS THAT HE WORKS IN MY RELATIVE'S HOUSE.  WE ARE VERY CLOSE TO THEM AND VISIT THEIR HOUSE FREQUENTLY...
BUT CUZ OF ME MY PARENTS HAVE ALSO STOPPED VISITING THEIR HOUSE FREQUENTLY..
I AM NOT GONNA LIE BUT I AM VERY SCARED OF MEN EXCEPT FOR THE MEN IN MY FAMILY CUZ I KNOW THEY WONT HURT ME...
This is the Harsh truth.. thats why i am posting all this...
I BELIEVE IN GOD AND FOR WHATEVER HE HAS DONE TO ME I BELIEVE THAT HE WILL GET BAD IN RETURN..
KARMA IS REAL..
THIS IS WHAT MY MAA SAYS..
I Believe in SAI BABA and according to what he says, "Jo tumhare saath bura karega, usse bhi bura milega, tum bas Shraddha aur Saburi rakho."

(Whoever does bad to you, they will get even worse from him, you just have faith and patience.")

And i truly believe these words..
OM SAI RAM🙏❤️
And coming back to my book, I will not post anything regarding the cases going on in India. Even though it hurts me but i will stop as it is affecting me mentally and emotionally...
So stay tuned for the update..
Spoiler#1: Riansh will be tortured by their cousins and family in the next chapter.. (Good/Bad way jaanne ke liye wait karna padega doston😉)
Spoiler#2: They will have a Happy Ending...
So guys jaldi jaldi se vote karo aur dher saara comment Karo..
Xoxo
Twighlight 🩵💙🩷

Dear Heart... At First (SLOW UPDATES)Where stories live. Discover now