§¹

35 6 44
                                    

Bu hikaye Scream serisinden değil, şarkıdan esinlenmiştir <3
_________________________________________

Felix okula gelmişti ve koridorda tek başına yürürken, insanların merakla bir şeyler konuştuğunu duyabiliyordu ardından arkadaşı Bangchan yanına geldiğinde ona baktı, "Neler olduğunu biliyor musun?" Bangchan felix'e baktı ve kafasını salladı "Okulun egoist kızı Lia evinde 5 kez bıçaklanmış halde bulunmuş"

"Hadi ya, kim yapmış bunu?"

"Katil bilinmiyormuş ama baş şüpheliler arkadaşları ve okulda bulunan herkes diye duydum" Felix başını salladı ve düşünmeye başladı. Lia'nın birçok arkadaşı vardı ama öldürüleceğini hiç düşünmemişti. "Katil bence sevgilisi." Felix, Bangchan'ın sesinde kesinlikle söylediklerine güldü, "Yok ya, çocuk kızın ağzına girecekti nerdeyse, ondan uzak duramaz o."

"Filmlerde hep öyle oluyordu"

"Eh, neyse ki filmde değiliz." Felix, bangchan'a gülümsedi ve okul dolabını açtıktan sonra alacağı dersin kitaplarını almadan önce çantasını içeriye koydu. "Korkmuyor musun? Katil okuldan biri olabilir." Felix, Bangchan'ın sorduğu soruyu düşündü. Korkmuyordu ama nedense bunu kimin yaptığını merak ediyordu. Sıkıcı hayatına renk katmak istiyordu. "Açıkçası, ilgimi çekiyor ama korkmuyorum sonuçta katil'in benimle ilgisi bile yok" Bangchan tek kaşını kaldırdı ve felix'e doğru eğildi, "Ya katil olduğun için bu kadar sakinsen?"

"Saçmalama." Felix dolap kapısını kapattı ve Bangchan'a gözlerini devirdikten sonra sınıfa doğru yürüdü. İlgileniyordu ama birini öldürme fikri saçmaydı. Felix yavaşça sınıfa doğru yürürken, Lia'nın arkadaşlarından birinin ağladığını görünce gülümsedi. "Dün arkasından orospu dediği kişinin bugün ölümü için ağlıyor, aptal..."

Felix sınıfa girdiğinde masasına oturdu ve öğretmen içeri girdiğinde iç çekti, dersler sıkıcıydı kendisi için. "Hocam arkadaşımız öldü, gerçekten ders mi işleyeceğiz?" Felix, konuşan sınıf arkadaşına baktı, Changbin. Changbinle hiçbir muhatabı yoktu ama Lia'dan nefret ettiğini biliyordu, kızın ölümünü dersten kaynamak için kullanıyordu.

"Arkadaşınız için çok üzgünüm, o benim öğrencim ama hepinizin geleceğini tek bir öğrencim için çöpe atamam."

Felix, Changbin'in yüzündeki hayal kırıklığını görünce sırıttı ve tekrar önüne döndü, aklı hâlâ katilin kim olabileceğine dair sorularla doluydu.

Felix, düşüncelere dalmışken zamanın ne kadar hızlı geçtiğinin farkında bile değildi. Zil çaldığında duvar saatine baktı ve ayağa kalkıp okul bahçesine doğru yürüdü. Herkes katilin okuldan biri olduğundan o kadar emindi ki, bahçede güvenlik amaçlı polisler dolaşıyordu ama felix için öldürmek isteyen birisi her türlü öldürürdü.

"Selam, çilli!"

Felix arkasını döndü ve Lia'nın arkadaşı Yoohyeon'u görünce iç çekti, Yoohyeon klasik bir egoist kızdı arkadaşı lia gibi. "Selam." Felix, Yoohyeon onunla yürürken onu izliyordu. Arkadaşının ölümü konusunda üzgün görünmüyordu, bu da onun için şüpheliydi. "Lia için üzgünüm, zor olmalı."

"Lia'yı boşversene, o sadece kendini düşünen bencil bir insandı."

Felix duydukları karşısında biraz şok olmuştu çünkü Lia ve Yoohyeon birlikte tuvalete kadar gidiyorlardı ama şimdi düşman gibi sözler insanların ne kadar ikiyüzlü olabileceğini gösteriyordu. "Ölmüş bir insanın arkasından böyle şeyler konuşulmaz" Yoohyeon güldü ve omuz silkti, "İnsanlık o kadar önemli değil. Eğer bu kadar iyimser olursan, sana çok zarar verirler, çilli"

Felix onun gidişini izledikten sonra arkasını döndü ve okuldan ayrılmaya başladı. Zaten derslerle ilgilenmiyordu, bu yüzden polislerin adımlarını takip etmek daha cazipti kendisine. Felix etrafta dolaşırken bazı polis arabalarının aynı yöne doğru gittiğini gördü ve siren seslerine doğru onları dikkatle takip etti. Felix, kısa bir yürüyüşün ardından okulun yakınındaki nehir kıyısında gazetecilerin ve meraklıların toplandığını fark etti ve olup biteni izlemek için hafif uzakta olan boş köşeye geçti.

Scream - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin