Minho szemszöge:
Lassan 1 hónapja vagyunk egyűtt Channal.
Úgy jöttűnk össze, hogy alíg tudtunk egymás magán életéről de most már meg annyit meséltűnk, hogy alíg tudunk bármit is mesélni.
A karácsony útán át mentem hozzá és természetesen adtunk egymásnak ajándékot.Azt még hozzá tenném, hogy anyukám nem tudja, hogy járunk de majd egyszer el szereténk neki mondani.
Jellenleg szombat van és a szobámba punyadok csak.
Channal tervezztűnk mára egy pizsi partytit nála de még az 1 óra múlva lenne.
Már készűlödtem össze mikor is rám írt szerelmem.Channie hyuung❤️
Nem szeretnél elöbb el jönni?Minnie❤️
Miért baj van?Channie hyuung❤️
Hát tudod csak olyan bajom amit te okozol és te is tudod csak meg oldani.Minnie❤️
Mond már el mi a baj!Channie hyuung❤️
Csak szeretnék veled 👉👌Minnie❤️
Indulok…Gyorsan még ami kellet össze szedtem és rohantam is Chanhoz.
-Már is mész?- kérdezzte anyum.
-Aha, meg elötte veszek nasit mert filmezzni szeretnénk!- mondtam majd kabátom és cípőm fel húztam és már mentem is.Ilyen gyorsan még szerintem nem mentem át Chanhoz.
Már a lakásának a folyosoján mentem és pont akkor lépet ki az ajton.
-Hyuung!- futottam oda hozzá és ajkaira hajoltam.
-Gyere menjünk be!- mondta majd be húzzott a lakásába.Be zárta az ajtott én addig le vettem a cípőm és kabátom.
Majd Chan neki nyomott a falnak és vadúl falni kezdte az ajkaim.
Kezzei a pulcsim aljánal jártak és mikor el válltuk le vette rólam a poloval egyűtt.
Lassan kezzeit a felső testemen végig futatta és újra ajkaimra csókolt.Majd mancsai a seggemre tévedt és bele markolt amire múszály voltam bele nyögni a csókba.
-Annyira meg akkarlak már dugni, Baba!- sugta az ajkaimra közben seggem gyúrta.
-Akkor tedd azt Daddy!- mondtam majd kezzeimet a nyakába tettem.Az ölébe vett majd popomnál tartott meg.
A szobájába vitt majd az ágyra tett és felém mászott.
Ő is le vette a poloját és azzonal le tapíztam a felső testétt.
-Tetszik?
-Nagyon!
Kezzeimel ahol csak tudtam fel térképeztem a testét.
Közben Chan a nyakam le támadta és el kezdte ki szívni a nyakam és kulcscsontom.
Egyik kezével a fejem mellet támaszkodott meg a másikkal meg nadrágom gombolta ki és húzta le rólam az alsómmal egyűtt.A síkositott elő vette majd bőséggel kent az ujjaira.
-Első alkalmad ugye?
-Igen.- mondta majd Chan csak el mosolyodott erre.
Majd meg éreztem első ujját magamban.
Kezzeim a hátánál meg álltak és ott kapaszkodtam belé mint egy koala.
-Lazísd el magad!- mondta majd az arcomra simitott.Párpercen belűl a második ujjai a csatlakozott.
Lassan el kezdte mozgatni ujjait amire már hangott is adtam.
-Ahh!
Majd harmadik ujja és bennem volt egy idő útán.
Addig tágitott amíg úgy érezte elég tág vagyok majd kíhúzta ujjait belölem.Majd ő is le vette a maradék ruháját és elém tárult nem kicsi tagja amire nyagyott nyeltem.
-Nyugi beléd fog férni.- mondta majd az arcom meg simitotta és számra puszilt.
Majd tagjára és kent sikosított és kezzeivel a fejem mellet meg támaszkodott és lassan belém tolta magát.
Én azzonal hátába véstem körmeim és fájdalmasan nyögtem fel.Mikor teljes méretével bennem volt kicsit várt amíg meg szokom.
-Mozoghatszh!
Ahogy kimondtam lassan kezdett mozogni bennem.
-Ah Baba mégh szűk vagyh!- nyögte.
Én a talkojánál fogva húzztam le egy csókra ami nem tartott sokáig mert bele nyögtem.
-Ahh..Channieh!- nyögtem fel egy kicsit hangosabban mikor el talált bennem egy jól eső pontott.
-Már is meg van a g-pontod?- mondta majd az a pontom kezdte el egyre jobban ingerelni és egyre hangosabban nyögtem allata.Kezzeimel ahogy csak tudtam még jobban a hátába martam.
Éreztem, hogy hamarosan el élvezzek és ezt jelezni is akkartam Channak.
-Énh..ahh..el..megyekh..ahh!- nyögtem.
-Már most közel vagy?- mondta majd csak bologattam párat.
-Akkor gyerűnk élvezz el nekem Baby!- mondta majd combomra csapott.
-Ahh..Channieh!- síkoltottam szinte és hasamra élvezztem.Chan nem hagyta abba a mozgást inkább annál gyorsabban mozgott.
Szemeim nem tudtam nyitva tartani és csak nyögi tudtam.
-Ahh Babyh!- nyögte majd meg éreztem élvezetétt magamban.Kíhúzodott belölem majd mellém dőlt.
Mind a ketten még nagyon kadkodtúk a levegőt.
-Hyung.
-Igen?- nézzet rám és fejemre simitott.
-Nagyon tetszett.
-Nekem is.
-Mehetűnk még pár kört? Úgy is itt alszok nálad.
Majd újra fellém mászott.Meg foridtott és négykézlább álitott.
A seggem fel emelte és újra el merűlt bennem és brutál tempott vett fel.
-Ahh...Channieh..Ahh!- nyögtem majd kezzeimel a lepedőbe martam.
Kezzei a csípőm szoritotta és előre dölt ezzel el találva úgyan azt a jó pontot.-Baba ahh ímádom azt a formás segged olyan baszni való vagyh!- mondta a füllembe és még gyorsabban probált mozogni bennem.
Kezzeim fel adták a szolgálatott és a lepedőre rogytam.
Chan a seggem a levegőbe tartotta.
A szobát a nyögéseink - de inkább az enyém - és börűnk találkozásának hangja töltötte meg.
-Ahh..mégh..kérlekh..Channieh!
-Ennyire szereted a farkamat amikor benned mozog és lassan azt se tudod hol vagy?-Ahh...ingenh..kérlekh..mégh!
Lassan olyan hangosan nyögtem, hogy lehet az egész lakásban viszhangozhatott.
-Ha ennyire hangosan és édesen fogsz minden alkalmunkal nyögni biztosan a szomszédok is fel fognak rád izgulni csak a hangod hallatán!- mondta majd seggemre csapott erősen.Pár percen belűl a seggem tiszta vörös volt.
Chan ahogy csak tudott mozgott bennem és csípőm is nagyon erősen fogta.
-Channieh...ahh..ahh..énh..meginth!
Nem is kellet sok idő és a lepedőre élvezztem.
-Ah Baby!- lőköt még egy erőset Chan és megint meg éreztem magamban nedvét.Kíhúzodott belölem majd fel emelt mennyaszony pózba és fűrdőbe vitt.
Meg mosdatott ahogy magát is és fel is öltözztetett.
A szobájába vitt úgyan úgy a karjaiban majd gyorsan le cserélte az ágyneműt is.
Amikor végzett gyorsan be bújtam az ágyába majd nyakig takartam be magam.
Chan is be bújt mellém majd szorosan magához ölelt.
-Szeretlek!- sugta a füllembe.
-Én is szeretlek!- mondtam majd egy puszit nyomtam az ajkaira.
Nem sokkal később én már aludtam is.FOLYTATÁS KÖVETKEZIK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Titkos érzelmek |Minchan|
Romantizm"-Wow...!- csak ennyit tudtam mondani amikor meg láttam ŐT." !FIGYELEM! -Helyesírási hibák elő fordulhattnak! -A trágár beszéd elő fordulhat! -16-18+ jelenetek is elő fordulhatnak! -A könyvemben a cselekmény nem egyezzik meg a valósággal! 🥇#minchan