~Bu hayatda en çok sevdiğin duygu ne diye sorsalar, uğurlarım üzerinde kazandığım intikam hisi söylerdim.
.
.
.
Ben Gece Özdemir 23 yaşındayım. İstanbul da doğup büyümüştüm. Ve evin tek çocuğuyum . Annem Esila Yıldırım . Babamsa Barış Özdemir.Benim ismim Gece. Başarılarım için her şeyi feda ede bilecek kadar hırslıyım. Sıradan yenik düşecek biri değilim. Hele insanların sözüyle hareket eden biri asla değilim. Ezilmeği sevmem belkide ondandır.
Sene: 2018
Genellikle son sınırflar olduğumuz dönemlerde her zaman ne okumak istediğimiz çok sorular sorulardandır. Aynı bana sorulan gibi....... Ve aynı zamanda her akrabalar içerisinde cahil düşünceli biri eksik olamaz tabi. Bunların içerisinde babamın akrabası olan Begüm teyze kadın galiba cidden taş devrinden kalmaydı galiba....\
B: kızım ne okumak istiyordun sen?
G: Holdingde ceo olarak çalışmak istiyorum.
B: kızım kadınlar böyle işleri yönetmesi pekte iyi değil. Yani yanlış anlama ama başarırsın ama pekte kendinin başaracağını sanmıyorum. Baban bu kadar zengin iş adamı o halleder ama
G: Ben başaracağım! Kendim!! Babamın parasıyla değil.
(Bunları yalnız bir kelimeyle ifade ederdim. Çünki böyle insanlarda muhatap olmayı sevmezdim. Ve tabikide bu işi en alt seviyeden yapıcaktım. Kendim. Paranın uğurlarımı satın almasına izin vermem.)B: umarım kızım.
Diyerek konu kapatılırdı. Ama her halden anlaşılıyordu sadece öylesine geçiştiriyorlardı. Ama olsun bi gün görüceklerdi.
Sene: 2024
Artık bir kaç yıldır çalıyorum. Holding yönetim kurulumunda çalışmasamda holdingin gelen strateji işlerini yürütüyordum. Ama bu bana göre baya iyi başlangıçdı. Artık saat 2 buçuk oluyordu ki, arkadaşım aradı. Merveydi . Merve benim yaşıtımdı. Çocukluk arkadaşımdı hemde. Merve orta boylada esmer kısa saçlı bi kızdı hatta ona esmer güzeli bile söyleye bilirdik. Ve kendisi tıbb okuyor. Bense onun aksine sarışın ve uzunboyluydum. Ama ortak bi çok yanımız vardı. Hayallerimiz geniş ve büyüktü. Ve başaracağımızdan adımız gibi emindik. Evet bizi daha çok bağlıyan şey buydu.
Daha sonra hemen telefonu açıp:G: alo Merve
M: alo canım nasılsın?
G: iyiyim kanka sen?
M: bende iyi ya. Bak ne diyorum biz geçen haftadan sonra görüşemedik. Bu gün saat 8 e ne dersin? İş çıkışı buluşalım.
G: olur canım, sen konumu atarsın bana.
M: tamam aşkom görüşürüz.
G: görüşürüz hoşçakal.Telefonu kapatdıktan sonra dosyaları Kaana götürdüm. Kaan Akdeniz 25 yaşlı Holdingin yarı hisselerine sahip biriydi, kalan yarı hisseyese Hüseyin kılınç' a aitti. Bense Hüseyin kılınçın hisselerinde çalışıyordum. Aslında 2 sinde pek sevmiyordum ama nefret ediyorumda değildi.
G: gele bilirmisin?
K: gell
G: buyurun dosyalar. Hüseyin bey gönderdi.
K: tamam masaya koya bilirsin.
G: (koyduktan sonra) çıka bilirmiyim?