Nevra adalet için bir savaşçıdır. Ve onun gördüğü şeyden hiç hoşlanmıyor — kelimenin tam anlamıyla ona ilk mücevher koleksiyonu için model olması için yalvaran kişi, palyaço kılığına girmiş kızla alay etti.
Ve o kızın sözlerine kayıtsız görünmesine izin verin, model her şeyin ilk bakışta göründüğü gibi olmadığını anladı. Kötülükle söylenen her kelime insanın ruhunda iz bırakmıştır. Çok şey duydu ve kendisi için bazı sonuçlar çıkardı.
Aceleyle ünlü bir kuyumcunun ve bir yabancının torununa doğru yürüdü, bu kendine güvenen adamı yerine koymaya kararlıydı.
- Herhangi bir sorun mu var, Ferit bey? - kaşını kaldırarak Nevra'ya sordu.
- Oh, Nevra, bir tane var. Eski karım. Beni takip ediyor, - kostümlü kız kızdı.
- Yalan söyleme Ferit, ben seni hiç takip etmiyorum. Ben burada çalışıyorum. Buraya geleceğini nereden bilecektim? - Bu kızın söylediklerinin küçük bir kısmıydı.
Nevra, eski eşlerin barışçıl olmaktan uzak yollarını ayırdığını fark etti.
- Kızım, kusura bakma, adını bilmiyorum. Onun karısı olduğun için üzgünüm, - diyerek dostluk elini uzattı ve kendini tanıttı. - Nevra. Allah beni eski kocanla çalışmaktan kurtardı.
- Seyran, - diğeri yanıt olarak elini uzattı.
— Nevra, koleksiyon ne olacak? - adam ünlü bir modelle çalışma fırsatını kaçırmaktan korkarak ayağa fırladı.
— Ferit Bey, koleksiyonunuz içine ruhunuzu koyarsanız çok değerli olur. Birlikte hayat planları yaptığı eski karısını bu kadar aşağılayan bir adam, incitici sözleriyle yaşattığı acıyı hissedemezse, onu nasıl parlak duygular yaratmaya yatırabilir? Bunlar sadece mücevher... Seninle çalışmayacağım.
- Hadi Seyran, sanırım sana harika bir teklifim var... - Nevra, Seyran'a göz kırptı ve birlikte kafeye gittiler, Ferit şaşkınlık içinde kaldı...
- Sabah sekizden gece on ikiye kadar çalış, fotoğraf çekimlerinin süresine bağlı, - dedi Nevra, elinde bir fincan yeşil çayla masasını kaldırırken. — Asistanımın pozisyonundan memnunsanız rica ederim.
- Bu kadar cazip bir teklif için sana minnettarım ama... - Seyran, sanal bir yabancıdan gelen iş teklifini kabul etmeye değip değmeyeceğinden şüpheliydi.
- Seyran, görüyorum ki bir işe ihtiyacın var ama ayakta durup balon ticareti yapmak senin için statüye göre değil, özellikle Korhan gibi tanınmış bir ailenin soyundan gelen biriyle evlendikten sonra - Nevra onu kabul etmeye ikna etmeye çalıştı. - Sana gerçekten yardım etmek istiyorum çünkü eski sevgilin gibi erkekler kadınları incittiğinde sindiremiyorum. Burnunu silmen için harika bir fırsat sunuyorum - yakında ailesinin rakiplerinden yeni bir koleksiyonun piyasaya sürülmesi ve seni test etmeye götürmeleri için bir söz söyleyebilirim ve eğer onlar ve her şey senden memnunsa ... Özellikle ailenin reisi çok iyi bir arkadaşım ve kesinlikle bana bu kadar küçük bir talebi reddetmeyecek ... Ama şimdilik benimle çalış, bak, beğenebilir miyim. Ne düşünüyorsun?..
Seyran, Ferit gibi olmak ve onun kötülüklerine cevap vermek istemedi, ancak teklif çok cazipti.
- Teşekkür ederim Nevra, - en genç Şanlı, şüphenin son kalıntılarını kendi içinde sildi ve başını sallayarak onayını verdi.
- Bu şekilde daha iyi, - model gülümsedi - amacına ulaşabildiği için.
Şimdi mesele küçük kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adalet savaşçısı
FanfictionNevra adalet için bir savaşçıdır ve gördüklerinden pek hoşlanmıyor... Hikaye, 49-50 serisi yeni yayınlanırken yazıldı ve yeni bir dizinin tanıtıldığı duyuruldu. https://ficbook.net/readfic/018cee21-7000-7769-8c64-c19a095fbabd - Rusça dilinde