El mentünk Manuékhoz. Becsöngettem és nyílt a kapu. Manu kinyitotta az ajtót, oda futottam, ráugortam és meg öleltem.
Manu: Jajj kicsi lány, nagyon hiányoztál már.
- mondta.Én: Te is nekem, te tökfej. - mondtam.
Le szálltam róla és be mentünk. Sorba jöttek a barátaink. Mindenki nagyon örült, hogy itthon vagyunk. Két szülő is megérkezett. Anya és én természetesen sírva öleltük meg egymást.
Anya: Nagyon hiányoztál már kicsim.
- mondta szipogvaÉn: Ti is nekem anya. - mondtam.
Mindenki le ült. Én is Brúnó, egymás kezét meg fogva néztünk rájuk.
Milán: És mi az a bejelentés, amiért össze hívtatok minket? - kérdezte.
Marci: Erre én is kíváncsi vagyok. - mondta.
Én: Ugye tervezünk családot alapítani. 3 hónapig próbálkoztunk. - mondtam.
Mindenki: Ugye nem? - kérdezték egyszerre.
Ki kotortam táskából a teszteket és fel mutattam.
Brúnó: Örömmel jelentjük be, hogy szülők leszünk. - mondta.
Mindenki tapsolt és fütyült. Gratuláltak.
Brúnó: Ülljetek le még egy kicsit. Légyszíves. - mondta.
Brúnóra néztem. Furcsa volt. Nagyon ideges volt. Verte a víz. Láttam rajta. Meg fogta a kezem, maga elé fordított és mosolyogva szemembe nézet. Én is az övébe.
Brúnó: 2021.06.14. Az volt az a nap, mikor először találkoztunk. Állás interjúra jöttél hozzám. Már az első pillanattól kezdve, éreztem egy nagyon fura érzést. Fel ébredtek a hasamban a pillangók. A szívem hatalmasakat dobbant. Tudtam, téged meg kell szereznem és boldoggá szeretnélek tenni. Teltek a napok. Mégjobban beléd szerettem Kamilla és már tudtam, hogy te leszel a feleségem és az első születendő gyermekem anyja. Túl gyorsan történik minden. De ilyen az, amikor a fiú szerelmes meg találja a párját. - mondta.
Szipogtam és megtöröltem a szemem. Mosolyogva térdre ereszkedett, másik lábával támasztotta magát. Öltönye zsebéből ki vett egy kis dobozkát. Mosolyogva felnézett és mélyen a szemembe nézett. Ki nyitotta és nagyon szép gyűrű tárult elém.
Brúnó: Szűcs Kamilla. Meg tisztelsz azzal, hogy hozzám jössz feleségül? - kérdezte.
Én: Ez nem is kérdés. Igen. Leszek a feleséged Pető Brúnó. - mondta.
Könnyezve ki vette dobozkából a gyűrűt. Meg fogta a kezem. Gyűrűsujjamra tette a ékszert, fel kelt és mosolyogva meg csókolt mindenki előtt. Mindenki tapsolt. Mosolyogva el váltam az ajkától és fel mutattam magasba a kezemet.
Én: MENYASSZONY LETTEM. - kiabáltam vidáman.
Fütyültek és örömükben ugráltak. Gratuláltak. Brúnó lefényképezte a gyűrűt. Meg szerkesztettem a ma készült képet a terhességi tesztet és fel tettem Instára.
szucs_kamilla
Budapest, Magyarország
VOUS LISEZ
The Young Boss (Pető Brúnó ff.)
AléatoireSziasztok. Ez a történet kitalált. Mivel a Brúnó Zenész és nem főnök. Laci meg a barátai is benne lesznek, mivel a Lacival iskola óta legjobb barátok. Szűcs Kamilláról szól, aki nagyon sürgőssen kell munka. Már kezdte volna feladni, de egyik kap sze...