Část 1

979 9 0
                                    

S touhle čubkou si už chvíli píšeme. Prý se jí to, co mám na profilu moc líbí, chce absolutní ponížení, degradaci jen na pouhou věc, hračku, nástroj k mému potěšení. Mám si s ní dělat co se mi jen zachce, cokoliv. Už několikrát mi psala, že ráda snese jakékoli zacházení, týrání, bolest, ponižování, prostě co jen si s ní zamanu. No uvidíme.. Nejsem hloupej, abych tuhle kurvičku nezneužil pro svý nejzvrhlejší touhy.

Samozřejmě, že než jsme si pořádně začali psát jsem jí přikázal, ať se mi vyfotí. Nahá, pořádně vystavená. Foto celé postavy, zepředu, zezadu.. A detaily koz, pořádně rozevřený kundy i prdele.. Musel jsem uznat, že postavu má perfektní. Vzrůstem menší, ne úplně vychrtlá, ale štíhlá, krásné bříško, větší pevný kozy, hezky kulatý zadek, krasný dlouhý hnědý vlasy. A takový nesmělý hnědý kukadla. Fascinuje mě, jak perverzní fantazie se skrývají za tak nevinným zjevem. Ale to ostatně platí i na mě. Samozřejmě mi musela napsat i další údaje. Studentka, 23 let, věčně nadržená s chlípnýma myšlenkama. Zatím se s nima nikomu nepochlubila, až můj profil jí kdovíproč zaujal a přinutil mi o všem napsat. A já toho rád využiju, už se nemůžu dočkat, až bude jen mou, až si s ní pohraju a úplně ji zprzním.

Schůzku máme na zastávce kousek od mého domu. Přijela autobusem, který teď mizí v dálce. Poznal jsem ji okamžitě, hned jak vystoupila. Opravdu krásná. Tričko, kalhoty, batoh (v něm má určitě krom jiného věci a oblečení které jsem ji přikázal si vzít). Jde nesmělou chůzí, klopí oči, ale často je zvedá, pátrá pohledem. Neví jak vypadám, i když se to samozřejmě snažila zjistit. Ale jasně jsem ji vysvětlil, že když chce být čubkou k použití, nemá si co vybírat kým.

Kývnu na ni, tak jak jsme se dohodli. Vidím její reakci, je vidět že si úlevně oddechne. Prohlíží si mě docela se zájmem, mé krátké hnědé vlasy, hnědé oči, upravené strniště, vysokou, trochu vysportovanou postavu. Nejsem nějaký nabouchanec z posilovny, ale dbám o sebe. Čekám, jestli se otočí, nebo bude pokračovat za mnou. Vyrazila směrem ke mně. „Dobrý den," nesměle pozdravila.

„Ahoj, jakou jsi měla cestu?"

„Šlo to," odpověděla. „Lehce nervózní", dodala s nesmělým úsměvem. „Ještě pořád máš možnost odejít. Tu už za chvíli mít nebudeš," řekl jsem. „Zůstanu," řekla odhodlaně. „Chci být jen vaše, jakkoliv mě budete chtít použít a zneužít."

„Vlhne ti z toho kunda?" zeptal jsem se bez skrupulí. „Ano," odpověděla a stydlivě sklopila zrak. Mezitím jsme se už blížili k mému sídlu. Je to luxusně upravené staré stavení, původně hospodářské sídlo, poskytující dostatek soukromí. Obytná část je zrekonstruovaná, doplněná o velká prosklená francouzská okna na dvůr, který je z druhé strany krytý původně hospodářským stavením a z boku pevnou zdí s vjezdovými vraty.

„Je ti jasný, že vůbec nebudu brát ohledy? Nebudu tě šetřit, budeš jen věc pro mé potěšení a zvrhlosti. A domů rozhodně nepojedeš bez spousty stop na tvém těle."

„Ano," odpoví. V tu chvíli ji chytnu za vlasy, trhnu jí tváří ke mně a švihnu jí pořádnou facku. Vůbec to nečekala, zaskučí a chce si mnout červenou tvář. Na poslední chvíli se ale zarazí a řekne: „Ano, pane."

„No proto," odpovím a flusnu jí do ksichtu. Vidím, že si chce sliny rukou otřít, ale já jí ruku pevně chytím. „Dovolil jsem ti snad se očistit, ty špinavá čubko?"

„Ne, pane," řekne zaskočeně. Vyrazím dál a když vidím, že ona zaraženě stojí na místě, křiknu na ní: „Tak pojď ty děvko, ať na tebe nemusím čekat!" Pokračuju v chůzi a slyším, jak mě dobíhá. Teprve když mě dožene se na ni podívám. Mé sliny jí stékají z obličeje na tričko.

Nová čubkaKde žijí příběhy. Začni objevovat