Je poslední vyučovací hodina a Ja se rozhodl ze se vydam domu pěšky.když jsem šel tak jsem si všiml ze me pronásleduje ta nádherná holka kterou jsem videl ve škole.byl jsem v šoku proč jde za mnou? Moc se ji ale bojím tak jsem pokračoval dal.po nějaké době se začala čím dal tím víc přibližovat než nakonec nedošlo až ke mne a bez toho aby cokoliv řekla tak me přetáhla kovovou tyčí.vzbudil jsem se v nějaké místnosti připomínající sklep a pak jsem so všiml ze se tam nachází i ona chvíli jsem si jen prohlížel je tak strašně nádherná ze jsem úplně zapomel nato ze me unesla.potom vytáhla nůž a přišla ke mne a ja jsem ji prosil aby me nezabila ale ona měla jiné úmysly.byl jsem svázany a nahý a ona mi porezala ruku bylo to bolestivé ale vzrusovalo me to tak moc ze se mi postavilo.následně se svzlekla.poprvé v životě jsem videl na živo nahou ženu byla tak nádherná vzivote jsem neviděl nic hezciho než ji následně mi zacala jezdit na Péru.bylo to tak kurva úžasné nic lepšího jsem nezažil bylo to tak skvělý ze po 7 sekundách jsem cítil ze se udělam ale nevedel jsem jestli ji to mam rict nebo ne ale rozhodl jsem se ze ne a o 5 sekund později jsem se udelal.byla velice naštvaná ne protože jsem se do ni udelal ale protože to bylo moc rychle a proto mi zabodla nůž do nohy a pokračovala.brecel jsem bolesti ale zároveň jsem si to neskutečne užíval.po dvou minutách přestala a zacla ten nůž posouvat hlouběji a pak ho vytáhla a ja cítil ze jsem za tu dobu přišel o spoustu krve tak jsem ji prosil aby me nenechala zemřít ačkoliv ona rekla ze me přežít nenechá a zacala me bodat po tom co me 27 krát bodla jsem použil svou poslední sílu proto abych se k ni predklonil a dal ji pusu a následně řekl miluji tě.následně jsem se opřel a predtim nez jsem zemřel mi rekla ze me taky miluje a zacla me líbat ačkoliv jsem během toho zemřel.moje mrtvé tělo si následně nechala na experimenty,znásilňování a prodej orgánu.