Ablan bin yaşına da gelse,
TAŞ, TAŞ, TAŞ, TAŞ.YENİ BÖLÜM GELDİ YİNE,
Taş, taş, taş, taş.İYİ OKUMALAR.
...
BÖLÜM ŞARKISI: Bu Yol Uzar~Oğuzhan Koç
İyi dinlemler.
...
✨
"Evet sonunda barıştığınıza göre artık bi çay getirirsiniz bize." dedi Gökçen.
Ben kıs kıs gülüyordum. Nasıl da dalmıştık araya.
Ee barıştırdığım gibi anlarına sıçmakta benim uzmanlık alanım.
"Off off off." Sude bizden bıktığını açıkça belli ediyordu.
Biz mutfaktan çıktığımız da onları tekrar yalnız bırakmıştık.
On dakika içinde ellerinde çaylarla geldiklerinde konuşmak için hazırlandım.
"Şimdi hepinizin dikkati bende olsun." dediğimde hepsinin yüzündeki ifade ciddi bir hal aldı ve bana bakmaya başladılar.
"Noldu?" diyerek konuşmanın girişini yaptı Su.
"Şu oldu, hepiniz farklı yerlere taşınıyorsunuz." dedim.
"Hığğ?" Gökçen'in minumum tepki başka ne olabilirdi zaten?
Buraya random atıyorum var sayın.
"Ne diyorsun MİT'çik?" dedi Reyhan merakla.
"Son olaylardan sonra Aliyle ve Arzuyla görüştüm. Ne ara görüştüğümü soracak olursanız Doğukan'a yaptığım ufak ziyaretten sonra." dediğimde Ateş araya girdi.
"Doğukan ne alaka?" dedi. Senindeki öfkenin nedenini çok iyi biliyordum.
"Sonra anlatacağım. Şimdi konuya odaklanalım. Son olayda hepinizin evine bir saldırı oldu. Bundan dolayı zaten evlerinizin yerlerinin değişeceğini biliyordum. Sadece kargaşada bu işlem biraz daha uzadı." dedim.
"İyi de hepimiz bir evde değildik MİT'çik." dedi Reyhan.
"Mantıksal olarak düşündüğümüzde takip ediliyorduk bir süre. O yüzden gittiğimiz yerler biliniyor olmalı. Buna evlerde dahil. Değişimin sebebi bu olmalı." dedi Bora keskin ciddiyetiyle.
Bu çocuk ciddi olduğu zaman çok tuhafıma gidiyor.
"O zaman belirli bir plana göre yerleştirme yapılacak Altınışık?" dedi Sinan doğrulama bekleyerek.
"Kesinlikle. Su ile Eren bir apartman dairesine yerleştirilecek. Onların iki kat altında Gökçen ile Su yaşayacak." dedim.
"Ay komşu mu oluyoruz?" dedi Gökçen heycanla.
"Ay evet Gökçen'im!" dedi Su onun neşesine ortak olarak. "Yine de... Eski evimi seviyordum." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Roman pour AdolescentsKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...