Aldattın Mı

1.8K 57 156
                                    

 Öncelikle bilmenizi isterim ki bu bölüm her anlamda benim favorim oldu. Evet artık biliyorsunuz teşekkürler.

Birkaç hatam olabilir görmezden gelirseniz sevinirim uzmanlık alanım değil bu konular, onun dışında da Alaz'ın Asi'den başka birisiyle olma fikrine ihtimal vermeniz beni çok üzdü yani o kadar da değil lütfen bana biraz güvenin skjfsklksjal Bir ara bölümün adını yüzük yapasım geldi Hürrem Sultan'ın yüzüğüne döndü iş çünkü klwdsdhksdads

Yarınlar yokmuş gibi sevişiyor olabilirler ama korunuyorlar yani korunmasalar da hamile Asi asla yazmam yazamam o yüzden rahat olun.

Ve tabii ki sevişmelerimize hiçbir şekilde zeval gelmedi bu bölümde de fazlaca smut var rahatsız olanlar için bölüm sonunu atlayabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz.



Asi gerçekten ihanete uğradığını düşünüp kendini evden dışarı attığında bile bu kadar berbat hissetmemişti.

Duyduğu dedikodulara itibar etmemişti, çünkü sevgisine güveni tamdı, ayrılsalar bile hayatına başkasını almazdı ki Alaz, söz konusu kişinin Işıl olması ihtimal bile değildi.

Öyleydi değil mi? 

Asi gerçekten çok kıskanç bir kadındı sorgulayacağıysa onlarca çok şey vardı.

Işıl'ın numarasının onda ne işi vardı? Ne alakaydı Asi Alaz ile beraberken telefonuyla bazen uğraşırdı bunu Alaz da bilirdi çünkü tanınan bir ailede büyümesi ve okulun popüler ama kimseye yüz vermeyen çocuğu olması yetmiyormuş gibi bir de profesyonel olarak müzikle ilgilendiği için dm kutusu epeyce doluydu. Saçma sapan mesajlar alıyordu, hatta nude atan bile vardı Asi kıza hiçbir şey yazmadan engellerken bu çıplak fotoğraf olayını Alaz'a karşı kullanmak için not etmişti.

Işıl ve Alaz arkadaş değildi belki birkaç sefer hariç okulda yüz yüze bile gelmemişlerdi. Bundan emin olma sebebiyse Işıl'ın zamanında Alaz hakkında döndürdüğü birkaç kirli sohbete kulak misafiri olmuş olmasıydı. Asi zaman bile bu muhabbetten zerre kadar da hoşlanmamıştı, zaten Asi herkese göre biraz yabaniydi, sessiz ama damarına basıldığında oldukça agresif. Onu ilgilendirmeyen şeylere burnunu fazla sokmadığından Işıl sürekli onunla sohbet etmenin ne kadar sıkıcı olduğundan da sıkça bahsederdi. Asi Melis ve Methap'la samimi olunca aslında o kadar da kötü bir arkadaş olmadığını fark etmişti, şimdi onlar da yoktu.

Alaz Asi'yle sevgili olduktan sonra Işıl'ın numarasını almıştı ya da ayrıldıktan sonra. Aslında bir önemi de yoktu artık.

Asıl bomba attığı mesajın içeriğiydi, 

Yüzüklerin bende  kalmış 

Vay amına koyayım diye geçirdi içinden kız. Ben bir kere parmağından çıktığını görmedim gitmiş o kızın evinde mi bırakmış?

Sevişirken mi çıkartmıştı? 

Bu düşünceyle midesini yeniden bulandığını hissetti.  

Çok sevdiğini biliyorum

Bir gece, iki gece ya da üç fark etmezdi. Başkasına bedenini açmıştı, eline yüzüne her yerine o kız değmişti.

Ama yüzüklerine bu kadar düşkün olduğunu bilecek kadar ne yaşamışlardı ki iki ayda?

Sorun bunu yapması mı devam ettirmesi mi diye geçirdi içinden Asi. Bir başkasına göre bir önemi yoktu ama onun için vardı. İhanet ihanetti ama o kızla denemiş miydi gerçekten?

Onun da kulağına güzel şarkılar mırıldanarak uyutmuş muydu? Ya da seviştikten sonra (bu sefer neredeyse kusacaktı) sigarasını paylaşmış mıydı onunla da? Uyuyorlar mıydı ki beraber? Yoksa Asi'yi aldatıp geri mi dönüyordu o sikik evine.  Asi onun yaptığı bir ihmalin sorumluluklarıyla boğuşurken, hayatının en önemli kararını tek başına verirken Alaz o kadınla mıydı?

Sevişmeden Uyumayalım -  AslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin