Eljött hát az este. Egész nap azon gondolkodtam, hogy mit kellene írnom a következő levelembe.
Tudom. Tudom. Ezt mar előre el kellett volna terveznem de nem számítottam rá, hogy Todoroki valóban elolvassa a levelem. Azt hittem kibassza a kukába.
Végül nagy nehezen sikerült valami levélnek mondható dolgot összekaparnom.
===============================
Kedvesen TodorokiA férfias kismadarak elcsipogták nekem, hogy a levelem nem landolt a kukában. Ennek igazán örülök és így már valamivel nyugodtabban létezem.
Egész álló nap azon gondolkodtam, mit is írhatnék még neked. Bár nem tudnám elmondani elégszer, hogy mennyire tökéletes vagy.
De mível egy rohadék vagyok így inkább megosztok egy kis dolgot magamról neked.
Nagyon szeretem a csípős ételeket. Igazából a nevem is ebből jött. 200IQ Jó vagyok mi? XD
Valószínűleg semmire nem mész ezzel az információval,de egyenlőre csak ennyit mondok el magamról. Ne utálj meg pls.
Remélem ez a levelem sem a kukában köt ki és valamivel jobban felkeltettem az érdeklődésed irántam.
Legyen fantaszikus napod:)<Spicy>
===============================A levelet borítékba tettem amit ismét egy cicás matricával zártam le.
Majd ágyba bújtam és elfeküdtem aludni.***
Természetesen ez a reggel is olyan volt mint a tegnapi.
Kurva korán kelés, gyors elkészülés, suliba sprintelés majd Todoroki padjába berakva a levelet vissza a koliba sprintelés és adni a szokásos goromba stílust.
Mikor ma a terembe értem addigra Todoroki már a levelet olvasta ismét.
Az az édes kis mosoly az arcán valami gyilkos a szívemnek.Egy idő után a később érkezők is megérkeztek.
- Mizu, Todoroki? Újjabb szerelmes levél egy lánytól? - szólalt meg a Kaminari mire Todoroki csak bólintott.
- Bár, nem hinném, hogy lány. - mondta Yaoyorozu.
Yaoyorozu.. Fogd be a pofád!
- Ezt meg, hogy érted? - kérdezte a lánytól Todoroki.
- Úgy értem. Hogy túl fiús stílusban ír. A káromkodásai és a apró vicceskedései, de már maga a levél stílusa arról árulkodik, hogy ezt egy fiú írta. - mondta Yaoyorozu.
- Engem az sem zavar, ha fiú. Tök mindegy, hogy milyen nemű, amíg ő az, addig nem érdekel, hogy fiú-e vagy lány. Ő különleges, még akkor is ha fiú. Sőt ha fiú az még jobb is mintha lány lenne. Sokkal jobban megéreném mint egy lányt ami több szempontból is jó. - mondta vidáman Todoroki, mire az egész osztály meghelyeselte őt.
Szóval nem zavarja, hogy fiú vagyok. Sőt még örül is neki. Legszívesebben elsírnám magam örömömben de azt nem itt kéne. Majd suli után a szobámban örömkönnyezek egy sort.
A mai napot emiatt életvidáman kezdtem. De persze ki nem mutattam. Még a végén rákérdeznek.