Part 1

5.4K 241 5
                                    

Arhhhh ! Jeritan seorang lelaki yang bernama Jeon Jungkook itu memecahkan keheningan pagi.Makcik yang tengah jual nasi lemak kat simpang tu pun terkejut.

Genaplah sebulan cuti sekolah musim panas ( sampai sebulan ke ?haha whatever lah )Hari ini pelajar yang bernama Jeon Jungkook itu akan meneruskan lagi menjadi seorang pelajar .

?????? Apakah author merepek ???????

'Huawarggghh ! Ngantuk nyer lhaa ,'

Jungkook menguap sebesar - besar mulutnye di nganga kn .Remotee pon muat .

'Asal lahh cutii ni pemdek sangat .Kalauu lame lagi kan bestt .Boleh aku tido sepuas - puasnye .Huhuhu ,Takde aku hadap muke Zelo yang tak berapa hensem tu.Setiap hari kalau tak bagi ceramah free tak sah .Tapi salah aku gak .Kalau aku tak follow Jimin hyung malam tadi takde aku ngantuk camni.

Begitulah luahan hati seorang insan yang bergelar Jeon Jungkook .

Flashback

Jungkook ? Ko dah nak tido ke ? Tanye jimin kepada jungkook

Haah ,Nape ?

Jap lagi lhaa ,Hyung ade beli DVD baru nii ,temankan Hyung tengok .

"Hhurmm ,tpi .

Bolehh lahh Pleasee....*puppy eyes*

Okeylahh ...

Terbahak - bahak Jungkook dan Jimin gelak .Semua penghuni yang berada dalam rumah itu terjaga dan turut menyaksikan cerita itu.

Jam sudah menunjukkan angka 3:00 pagi tetapi masih lagi berada di ruang tamu dihadapan television.

Sekarang bukan lagi mereka melihat tv.Tetapi tv yang melihat mereka.(Faham tak ?)

Maksudnye ..Semua lena dibuai mimpi.Ade yang sampai New York .London.Jakarta dan mana-ii lagi .

Seumpama melancong ke seluruh dunia ketika mimpi.

JIMINN COMEL !!!!

Alarm telefon Jimin mengejutkan semua orang termasuk Jungkook.Kesemua penghuni rumah itu serangkap bodyguard Jungkook segera bangun daripada lena yang memanjang .

End of flashback

Pagi itu Jungkook terpakse berjalan kaki .Walaupun bodyguard nyer ramai tetapi Jungkook lebih rela berjalan kaki.Kenapa ? Bagi Jungkook ketika ketiadaan Chanyeol hyung yang disayangi dia takkan menaiki kereta bersama Jhope hyung .
Cukup lahh sekali dalam hidup.

Tiba - tiba

Gedebuk ! seorang gadis telah berlari dan telah melanggar Jungkook.Dua - dua jatuh kat tepi jalan.Owhh sungguh memalukan.

'Gwenchana ?'tanya Jungkook

Gadis itu hanya diam membisu .Dia terus mengambil buku - buku nyer yang jatuh itu dan kembali berlari.Masuk marathon ke ape ?

Jungkook sempat menatap wajah gadis itu .Jungkook masih lagi terkejut wajah melihat gadis itu walaupun sudah hilang daripada pandangannye.

Who is she ?

Itulah soalan yang bermain di fikiran Jungkook.

'Aishh Jungkook dah - ii lahtuu .'
Waitt ! Mane nametack aku .Ishh ni mesti jatuhh masa pompuan tu langgar aku .

~Kirin Highschool~

Okey class ,today we have a new classmate ,sila perkenalkan diri awak , "kata prof Mark yg digilai rmai itu ,

Annyeonghaseyo ,Yein Imnida ,im from France.Lalu Yein tunduk hormat

Okey klau nk tanye ppe ,tanye skrg yeeee kat Yein,ckp Prof Mark sambil mengenyitkan mata...

ARHHHHHHHHH!!!satu kelas budak pompuan menjerit mcm nmpk UFO ^_^

Ok ok ok diam sme !nnti pengetua dgr tk psl² ,okey now sye nk ambil kedatangan dlu eah,

"Errrrrr,prof???"Panggil sseorg
"Owh ,yer npe Yein ,nk number phone ke, klau nk mse rehat sye bgi eah jmpe kat library ,saye tau lha bla bla bla bla bla..... bebel Prof Mark dan dipotong segera oleh Yein
"Saye nk duduk mne, bkn nk number phone lha,..
Prof Mark yg membebel tdi tros syp,

"owh bkn tanye number eah, ermmm duduk blkg sne blkang Nae Eun, "
Nae Eun tros melambai tgn nyer
"Okey skrg ni time ambik kedatangan .



[[Complete]]My Love just for you,jeon jungkook[Jungkook malay fanfiction]Where stories live. Discover now