Todorus

5 1 0
                                    

Vydal jsem se k marianovi kde jsme spolu měli cekat a Marian byl ale mega nadrzeny a zfetovany tak mi stáhl kalhoty a zavřel dveře.Marian me chytl za pero a zacal me kousat do zaludu.tak hrozne silně stiskl a strašně to bolelo zacal jsem brecet a křičet a Mariana to vše neskutečné vzrusovalo jemu to ale nestačilo... vytáhl nůž a pořezal me a hlavně moje pero strikal jsem krev dokud mi ho neurizl a pak snědl.Je naprosto šílený stále jsem křičel o pomoc dokud nepřišla jeho mama po které hodil nůž a trefil se ji do hlavy.potom co ji zabil tak zacal znásilňovt její mrtvé tělo a pak ji uřízl cecky a snědl je.pak jsme slyšeli zvonek,byl to svartan a Jakub.Marian me svázal abych neutekl a šel otevřít chlapcům.když je otevrel tak oboum dal pěsti do obličeje.potom co jsme se vzbudili tak si Marian uřízl své pero a všechny nás pokril jeho krvy od sperma. Potom Jakubovi a bozdechovi píchl elixír po kterém se jim chtělo blit a oba se vyblili svartanovi do pusy a svartana to tak vzrusovalo ze se posral a Marian svartanovo hovno snědl.po nějaké době Filip zemřel na vykrvaceni a Marian donutil svartana a Jakuba sníst Filipovo mrtvé tělo.Marian potom rozrizl Jakubovi hrudník a zacal mu sukat každý orgán zvlášť.Jakub toto ale nepřežil a zemřel a svartan proto snědl Jakubovi pero.Marian následně pochcal Svartana  a pak přišla marianova kočka kterou svartan znásilnil a pak zabil.potom přišel marianuv táta který hned chytl svartana a znásilnil ho do pusinky a naplnil jeho hrdlo tak moc ze se svartan udusil Marian pak zbicoval a pořezal jeho tátu kterému se to moc líbilo a pak jeho táta spáchal sebevrazdu.Marian vylízal jeho mrtvému tatovi prdel a snědl všechny hovna co tam byli.Marian pak snědl sklenici a chcipl.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 19 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nejvíce zvraceny příběh v historii lidstvaKde žijí příběhy. Začni objevovat