Part 34

94 15 0
                                    

*Droom*

Noooooooo, gilde ik keihard. Luke stond op een bergclliff om een einde van zijn leven te maken. Ik rende naar hem toe, zodat hij geen stap verder kon zetten. Ineens gleed ik uit en Luke probeerde mijn hand stevig vast te houden. Dit hield hij niet lang vol. De laatste woorden die hij zei waren 'Selena, I wish u knew how much I loved u, but now it's too late' en liet mijn hand los.

'NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO', schreeuwde ik keihard en werd wakker van de nare droom. Ik werd bevend wakker en Ashton die lag nog te slapen en werd helemaal niet wakker van mijn geschreeuw. Ik stond op om een glas water te drinken. Dit was een hele nare droom. Waarom was Luke suicidaal? Waarom zei hij dat het te laat was? Ik zat aan tafel vol met vragen. Na het opdrinken ging ik snel van tafel af om te kijken of Ashton wakker was. Ik zag dat hij al in de douche was gestapt. Ik ging de slaapkamer in en zag zijn telefoon op het nachtkastje staan. Iets in mij zei dat ik zijn telefoon moest pakken. Dat deed ik maar ook meteen. Ik pakte zijn telefoon op. Shit hij heeft een wachtwoord erop gezet. Enige wachtwoord die mij nog logisch leek was zijn geboortedatum na zoveel te geprobeerd te hebben. 07071994 voerde ik in. Yes ik wist het wel! Ik zag een heleboel whatsapp berichten. Ik klikte op het whatsapp icoontje en zag een heleboel berichten van meisjes, meisjes in bikini's. Ik klikte op een van de gesprekken en ik kon mijn ogen niet geloven. Ashton die om nudes vraagt aan modellen? Het bloed liep me naar mijn hoofd zo kwaad was ik. Ashton stond in zin boxershort in de opening van mijn de slaapkamer. 'Goodmorning', zei hij met zijn ochtendstem. 'Hoe kan toch iemand die zo schattig en knap is zo lelijk en vals zijn', zei mijn gedachte. 'Goodmorning', zei ik heel bot terug. Hij kwam naar mij toe lopen om mij een kus te geven, maaf ik weigerde. Ashton keek mij verbaasd aan en snapte het niet zo goed. 'What happened honey', zei hij heel zenuwachtig en zocht naar zijn telefoon die hij op het nachtkastje gelegd had. 'REALLY ASHTON, WHY ARE U ASKING FOR', en toen ging de bel. Ik maakte mijn zin niet af, omdat degene voor de deur mij zou kunnen horen. Ik keek hem nog voor een poosje kwaad aan. Ik probeerde mijn tranen te verbergen en liep snel naar de voordeur. Ik liet toch een traantje vallen. Ik deed de deur open en zag een oude man met hele vieze kleding voor mijn deur staan. 'Can I have some food pls, I have no home and I havent eaten in 3 days'. Ik haalde deze meneer meteen naar binnen en maakte wat te eten voor hem klaar. Ashton vroeg wie het was en de man draaide zich om en keek heel nors naar hem. Ik heb maar niks gezegd, omdat ik nog steeds kwaad op hem ben. Dat hij hier mag blijven is een wonder.

Old man

Ik zag haar wat eten klaar maken en ik hoorde al wat geschreeuw toen ik voor de deur stond. Als zij nou wist wat Ashton allemaal flikte.....

There is no we.. L.H Dutch fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu