bölüm 6

20 4 5
                                    

İyi okumalar 🫀

"şaka dimi sen ciddi deyilsin" "kim bilir" aramıza biraz mesafe koydum hala duvara yaslı bir şekilde oturuyordum divarı izlemeye basladım her şey ne çabuk olmuştu yıllar ne çabuk geçmişti
 
Bir anda dizimde hissettiğim hareketle arazın dizime yattığını farkettim niye böyle bişi yaptı simid her neyse "sana genelde hangi isminle hitap ediyorlar" 
"İsmimi kullanan nadir insan var şu an ama annem ve kardeşim arda derdi yani ben çocukken ölmeden önce babam araz derdi şu anda da herkez araz ismini kullanıyor lakabımı kullandıkları kadar olmasada"

"Lakabın ne" "kaptan" "o ne alaka gemici falan mıydın sen haberimiz yok" "çatışmadayken manyağın birisi gemiyi yaktı tek kişiydi yirmiye yakın adımımızı öldürdü sonrada gemiyi ateşe verdi gemi batana kadar gemiden inmedim ama o piskopatıda yakalayamadım ondan sonra herkez bana gemisini terketmeyen kaptan demeye başladı kısala kısala kaptan olarak kaldı"

Dudağımın köşesini ısırdım o bendim demelimiydim "Muslera gibi,sevdim bu lakabı"

"Doğru söylemek gerekirse tüm yayınlarını ve videolarını izleyen tek kişi abin değildi bende izliyordum, formalarını kimsenin giymesine izin vermiyordun sevgilin arkadaşın kardeşin hiçbirine izin vermedin ve emin ol o formaların hepsini tek tek giyicem" "nah giyersin"

"Dün gözlerin kırmızı oldu bi katil gibi davrandın ben aptal deyilim sen GA'sın gözlerini gören kimsenin yaşamadığı katil ama be yaşıyorum neden"

"Küçük beynini fazla yorma anlayamazsın" ah bide ban bilsen senin neden yasadığını "beni neden öldürmedin" "teknik bir aksaklık diyelim ama böyle daha iyi oldu ne zamandır eylenceli bir tatil istiyordum bol bol eylenirim burda"

"Görücez onu" deimrin bir nefes aldı "ben uyuursam bırakıp gitmazsin dimi" çok uzun zamandır bu kadar içten tebessüm etmemiştim "bırakmam"

"Gamzen var" "teşekkür ederim" "ne için" "gamzem sadece içten gülünce çıkıyor o kadar uzun süredir yoktu ki varlığını unutmuşum" "desen senin gibi bi huysuzu güldürmek için uğraşıcaz artık" tamam bu kadar drama yeter sırtımdaki bıçak yarası ağrımaya basladı ben gidiyorum sende yat zıbar

Yandaki kumandayı eline aldı ve ben kapıya hareketlendiğim an bir kilit sesi geldi kapı da açılmadı tabi mantıken bende gidip onun yatağına yattım yastıkla kafamıkapattım

"Yanınızda bir kisilik ye varmı acaba gecoş hanım" "yokk" "banadamı yer yok" "yok" "ama sen çok sıkıcısın uyuycak mısın cidden" "evet" "mağrasında kış uykusuna yatmış ayı gibi uyumasana kalk hişş alooo kime diyorum" "mağramda mutluyum ben, git başımdan"

"Kardeşin basınımıza bela oldu canlı yayında kaçırıldığını söyledi" gözlerim kapalı bir şekilde konuşmaya basladım "söylemiştim böyle olucağını şimdi nerdeler"

"İki kişi olduklarını nerden biliyorsun" "fırat iremi yanlız bırakmaz" "insanlar güvenmemen gerektiğini öğretmediler sanırım sana" "bu benim sorunum senin deyil" yanıma uzandı saclarımla oynamaya basladı "sorunlarını beraber çöze biliriz" "yılışık insanlardan nefret ederim"

"Kardeşini uyarmıştık bu sefer senin hatrın için öldürmiycez ama bedelini ağır ödeyecek" "ben bu sorunu çözüyim senede onları bırak" "nası çözüceksin bakıyom" "eve götürün beni odamdan yayın açıyım iremle fıratta benimle olsun seneryo hazır aklımda ama önce  makyajla yüzümdeki yaraları kapatmamız lağzım bide ellerimi göstermmemem lazım"

"Makyaja gerek yok her halinle güzelsin"
"La yavşak ağzımı yüzümü yamulttun bide her halinle güzelsin diyon,çek şu elinide saçımdan sikicem ebeni" "ben senin patronunum ve bana küfür edemezsin"

"Ne patronu ya bak kıral sıktı bu iş valla bak kim olduğumu öğrenen herkez o an öldü binsen kaldın ölmeyen senide ilk fırsatta öldürürüm güvenme bana eğitim falan sökmez bana o sizin adamınız olmam imkansız şimdi siktir git o sikik patronuna deki kalan son günlerini iyi geçirsin listemin sırası ona geliyo anasının amı tersten göstericem ona"

Bir anda yanımdan kalktı "o..o liste gerçektende varmı herkezin dilinde olan o öldürücü liste" "isimdemi koymuşlar bak haberim yoktu kendimi övmek gibi olmasında ülkenin en ünlü insanı benim hem ülkenin en sevilen seri katiliyim hem en sevilen youtuberı" "insanlar neden bir seri katili seviyorki"

"Ülkedeki pislikleri temizliyorum çünkü bide yakışıklı havalı bir katil olduğumu düşünen beni hiç görmemesine rağmen bana asık olan kız tayfası var"

"Ben küçükken kalbim yetersizmiş kalp nakli için aylarca uğraşmışlar kalp bulunamamamış babamda yaşayan bir çocuğun kalbini almaya karar vermiş yani öyle direk kalbini almak deyil kendi teknolojileriyle ürettikleri kalbin yarısını ikimizede takıcakalar ve sağlıklı çocuğun kalbinin yarısını bana naklediceklermiş bunu yapmasalardı ben hayatta olamazdım yani.." "eee yani devam etsene lan" "teşekkür ederim" "neden" "kalbinin yarısını bana verdiğin için"

" "eee yani devam etsene lan" "teşekkür ederim" "neden" "kalbinin yarısını bana verdiğin için"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gece GA'ya dönüşünce gözü böyle oluyor

Hoşuma gitti o yüzden koydum ama isteyen olursa böyle bir sahne de yazarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoşuma gitti o yüzden koydum ama isteyen olursa böyle bir sahne de yazarım

GECEMİN ESARETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin