NEW NOVEL ALERT!!

277 4 2
                                    

Holla holla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Holla holla...Nak spoil my readers dengan my new babies.Since FTBH sudah tiba ke penghujungnya Scha perkenalkan novel baru ya.Kiranya sekuel dari FTBH.Cuma plotnya berbeza.Main lead Avelyn dan Nikko Gonzales.

Sinopsis :

Kisah bermula apabila Avelyn menjadi saksi utama kes pembunuhan yang di dalangi oleh pertubuhan yang digeruni seantero Eropah.Avelyn berjaya melarikan diri bersama bukti jenayah pertubuhan tersebut.

Demi untuk mengelak dirinya tertangkap, pelbagai helah dilakukan.Sebijak bijak Avelyn, bijak lagi Nikko Gonzales.Setiap gerak geri Avelyn diperhatikan agak lama.Hingga dia lelah dan memutuskan untuk bertentang mata dengan Avelyn.Mereka bersua di acara makan malam keluarga Vasile.

"Shit!!Dont you have better things to do!!Poor my blooming onion.I might be infertiled after this"

Nikko tertunduk menahan senak dibahagian sulitnya.Ini kali kedua bahagian itu dilutut oleh gadis kecil molek di hadapannya.Sakit hatinya melihat gadis itu senyum sinis.Bongkak sungguh mukanya melihat dia menderita begitu.

"R.I.P to the  poor blooming onion.Listen here you Mr.Pringles.First I dont like man with moustache.Second your cheap proposal wont get me.Better luck next time"

Seorang Nikko Gonzales tidak mengalah begitu senang.Berbulan bulan dia cuba mendekati Avelyn.Walaupun hanya layanan dingin yang diterima Nikko, dia tidak mengalah.Hingga dia sendiri menjumpai bukti jenayah yang dilakukan oleh dia bersama sama orangnya.

"Thanks sweetheart.Kira pengorbanan aku menghadap sikap angkuh dan bongkak kau berbaloi.Jangan garang garang sangat.Nanti kena kahwin dengan lelaki tua"

Semenjak dari itu Nikko menghilangkan diri.Tanpa Nikko sedari pemergiannya sangat berbekas dihati Avelyn.Avelyn kemudian disunting oleh ahli perniagaan terkenal.Tanpa berfikir panjang Avelyn hanya menerima lamaran tersebut dengan harapan kisah silam yang menghantui dia akan hilang.

Tiba pada hari perkahwinan, Nikko muncul semula dan menculik Avelyn.

"I never hurt woman."

"You..never hurt woman.Nikko Gonzales never hurts woman.Baiklah.Untie me.Release me.Send me back to my fiance!!"

Ulang Avelyn.Bibirnya mengukir senyum sinis.Sedaya upaya dia menahan empangan matanya pecah.

Nikko mengetap rahangnya kuat.Dia tidak izinkan Avelyn mendekati lelaki durjana itu lagi.Mati pun dia sanggup asalkan Avelyn tidak meneruskan hasratnya untuk mengahwini musuhnya itu.

"No Avelyn Vasile.You're not going to marry that old prick!"

"He's maybe old but he's 1000 times better than coward bastard bitch like you!!"

Avelyn menjerkah kuat.Ikatan pada tangannya cuba dirungkai sekuat hati.Segala usahanya hanya sia sia.Pergelangan tangannya mula muncul garis luka.

"Your so called fiance is coward bastard bitch.Not me.Now sit down and relax.Lets watch your favourite cartoon eyh?"

"Dont make me punch your shitty face later Nick!!Release me!!"

"Auchhh.I miss that.Call me Nick, again pretty please"

"I rather jump in front of a train than call you that,pussy!"

"Fiesty as always.Should I punish the plum lips of yours honey?"

"Do that I will kill you and dispose your dead body into cesspit!"

Mengapa Nikko begitu membenci tunangan Avelyn?

Apa yang berlaku di dalam hidup Avelyn sehingga dia berpendapat dengan mengahwini tunangannya dapat melenyapkan segala mimpi buruknya?

FORCED TO BE HIS ( COMPLETE )Where stories live. Discover now