Двотисячний рік п'ятнадцяте травня. Місто Буффало.
Кай був точно впевнений у тому, що саме його рішення опанувати сестру назавжди стане точкою неповернення в їхніх стосунках.
Тому зараз спостерігаючи як його сестра потроху звикає до того як він виявляє своє кохання, і йому зовсім не соромно що зі своїм малюком він веде часом себе як справжня тварина: якщо він злий то готовий загризти, якщо в хорошому настрої то облизує її всю голови до ніг.
Але незважаючи на свій вирішений темперамент Кай теж вчиться терпінню, адже він чудово розуміє що Дара хоча вона вже трохи починає отримувати задоволення від сексу з ним і хлопцями все одно ненавидітиме його до кінця життя.
Але Кай завжди ставився до того типу людей, які чинять оскільки це вигідно лише їм самим. А за це, як відомо, він точно буде колись покараний.
Але так само розуміючи що цей час він зуміє віддалити тому що також звик думати що його доля все ж таки тільки в його руках Кай просто насолоджувався життям в оточенні своїх коханих.
Тож вирішивши влаштувати для Дари сюрприз, він приїхав до Буффало — де вона саме з Шоном гостювала у їхньої бабусі — Сари Ларамі.
Оскільки вона жила не дуже далеко від Нью-Йорка, то часто відвідувала своїх онуків і вони з сестрою однаково сильно любили цю сильну жінку, якій довелося абсолютно самій ростити свого сина і піднімати синдикат. Тож як тільки батькові виповнилося двадцять років, вона з легкою совістю пішла на пенсію.
Вже придумавши яким саме буде сюрприз для Дари Кай, зайшовши в готель: «Лагуна» і взявши собі як завжди президентський номер з великим балконом, піднявся на ліфті на сотий поверх.
Відкривши двері за допомогою картки Кай відразу ж як увійшов у номер, прикинув скільки потрібно буде замовити пелюстків троянд, щоб усипати ними ліжко і дорогу до них від самих вхідних дверей.
Вийшовши на балкон Кай закуривши ледь не закашлявся, бо незважаючи на те, що його балкон від сусідського відділяла стіна з рослин, він почув голоси сестри, Лея, Медокі та Джойса.
Дуже обережно загасивши цигарку і викинувши її з балкона він підійшов ближче і трохи розкривши рукою зелену стіну засунув туди свій телефон і почав знімати напевно одне з найцікавіших шоу тому що поки він проробляв всі ці маніпуляції, то встиг побачити як абсолютно гола Дарка лягла на мат. якому вже лежав Медока.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лялечка
RomantizmЛялечка - це слово, увірвавшись немов шторм у підсвідомість, рве його на дрібні шматочки, нещадно знищуючи бар'єри, з такою любов'ю та турботою збудовані. Але вони зроблять все, щоб перемогти та стерти усі спогади про минуле