3. İki arkadaşın ilk başarısı

11 2 3
                                    

G: peki neden?

E: asılnda bir kaç cümle ile izzah edersem, Hüseyin ve Kaan baya eskiden arkadaşlar. Ve seninde bildiğin gibi ortaklar bu holding işinde. Ama Kaan pek sadık arakadaş değil, ama ne olursa olsun Hüseyin bunu hiç kabullenmiyor.

G: nasıl sadık arkadaş değil?

E: Hüseyin ve Kaan aynı kadar hisselere sahip olsadarda Kaan tüm hisselerin sahipi olmak istiyor. Yani Kılınç holdingin tek sahipi.

G: Efe bey, biliyorum konuyla alakasız ama Hüseyinin kaç yaşı var?

E: 27 , ikiside genç ortaklar. Çünkü, her ikisine de babalarınsan kalan miras. Eskiden babaları ortaklardı. Emre kılınç ve Ömer Akdeniz.

G: evet, bi yerden hatrılıyorum isimlerini. Peki sizin böyle konuştuğunuza göre bi düşündüğünüz var gibime geldi.

E: evet var. Ama seninle bu hisseleri ortak kullanmak istiyorumki, sen bunu kabul etmeyeceksin. Bunu da biliuorum. Bunun için işinde olan performansına göre ileri devam edeceksin.

Aslında bu benim için öyle bi şansdıkı, bunu inkar asla edemezdim. Şans ayağıma kadar gelmişti yaaa. Hem kendim bu işde başırılı olucaktım kendi sayemde hemde, ikimizde aynı kişiye karşı mücadile edicektik anladığım kadarıyla. Hüseyin ve Kaanla aralarında ne olup bitdiğini öğrenmem gerek. Cidden onlardan nasıl bi intikam almak istediğini.

G: ama ilk önce şartları ve nedenleri konuşmamız gerek. İlk soru: neden düşmansınız? İkinci soru planın ne? Ve beni kullanıp kullanmadığından mutlaka emin olmam gerek.

E: Ben çıkarlarım için kimseyi kullanmam bu bir. İkinciside geçmiş bi aramızda yaşanan olay yüzünden, belki bi gün anlatırım. Üçüncü de planımızıda yönetim kurulumuna geçdiğin zaman anlatırım.

G: bunu kabul edeceğimi düşünmüyorsun her halde.

E: etmelisin. Çünkü, bu ikimiz içinde en iyisi anlıyormusun? Seninde o iki itden nefret etdiğini çok iyi biliyorum.

G: kendime neyin iyi neyin kötü olucağını ben bilirim. Yoksa teklifin geçersiz kalıcak.

E: çok inatçısın sen var ya.

1 buçuk saat nerdeyse konuştuk. Efe planını tamamen bana anlatmıştı. Ve Efenin söyledikleri baya aklıma yatmıştı. Ve bunun için teklifini kabulde etmiştim. Artık yerimi sağlam tutmuştum tüm düşündüklerim ve isteklerim istediğim gibi irerliyordu. Umarım böylede devam eder.  Ve bana verilen odaya geçtim. Oda genişti. Çalışma masası ve koltuk vardı. İçeriside ışıklı bi odaydı. Odaya yerleşmeye başladım. Her şeyi yerleştirdikten sonra, patron koltuğuna geçtim. Derin nefes aldıktan sonra LAN CİDDEN MÜKEMMEL DEVAM EDİYORUM YAAA diye düşüncelere daldığım an sağolsun Mervenin aramasıyla düşüncelerimi yarım bırakmak zorunda kaldım.

G: AY bebeğim benim sende düşündüğüm zamanlarda sıç tamammı?

M: tamam aşkım onun için aradım zaten.

G: (gülerek) ay tamam konuya geç bakalım.

M: aşkım bomba olaylar var sana anlatmam lazımmmmmmmm.

G: neyle ilgili?

M: görüşünce anlatırımm.

G: iyi oldu zaten benimde anlatacaklarım var.

M: tamam her zamanki saat ve mekanda buluşuyoruz o zaman?

G: elbette. Hadi öptüm.

M: bende aşkım.

Sonsuz yolculuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin