Capitolul 1:Cum ne-am cunoscut

8 2 0
                                    

    Eu sunt Demitra.În prezent am 26 de ani și locuiesc în New York împreună cu viitorul meu soț,Ethan.
    Ne-am cunoscut în urma cu 2 ani.Eu aveam 23 de ani iar el 24.Eram amândoi la aceeași nunta.Stăteam la aceeași masa,iar el s-a decis să se bage în seamă cu mine.De ce să mint,atunci mi se părea un figurant,poate și acum e.
    A încercat sa vorbească cu mine,dar ce am zis,mi se părea figurant și nu ma interesa gesturile lui.
    Însă,mă invitase să dansez cu el.În timpul dansului,aflasem ca amândoi aveam o pasiune pentru dans.Și nu doar pentru dans.Aveam atât de multe în comun.
    După aceea seara,mi-am zis că sigur a uitat de mine,nu o să ne mai revedem.Începusem să am sentimente față de el și credeam că e prea târziu.
    Dar spre mirarea mea,poate și a voastră:),am primit un mesaj.Nu mă așteptam să fie el.

Mesajul lui Ethan:
    "Bună,sper ca mă mai ții minte.Sunt tipul de aseară care părea că nu îl suporți :)).Ai vrea sa ieșim astăzi la o cafea? Ne mai cunoaștem,mai vedem ce avem în comun."

    Cred ca toți știți ce am răspuns.Probabil dacă nu ne întâlneam,astăzi nu mai eram împreună,nu?
    La aceea întâlnire am stat foarte mult și am vorbit unul despre altul,începând să avem sentimente amândoi.
    Desigur ca,Ethan cum este el,după prima lună de cunoaștere,a vrut ceva mai mult de atât.Și uitați-ne în prezent

Căsătorie Cu BuclucUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum