Jayden,hastanede çalışıyordu ve Ferdi ile evliydi.Bugün Jay'in nöbet günüydü.Ama daha sabah olduğu için rahatça çalışıyordu.Ekip arkadaşları Dominik,Kent,Szymanski ve Dzeko ile işlerini kolayca halledebiliyordu.Ferdi'de evden çalışan biriydi.Ama dışarda gezmeye bayılırdı.Jayden ise onu her gün akşamları dışarı çıkartırdı ve bunu evlendiklerinden beri yapıyordu.O ikisi birbirine çok düşkündü.Jayden,Ferdi'ye zarar gelmeyecek her şeyi yapıyordu.Ama bazen Ferdi bileklerini jiletlerdi.Bunun nedeni ise ailesi ile yaşadığı travmalardı.Jayden'a bunu asla söylemedi.Jay hem üzülürdü hemde kızardı ona.Ama bazen yakalatır gibi olurdu ama Jay asla bilmiyordu bu olayı.
J'
İşin nöbet kısmına 3 saat kalmıştı.Ben ise hemen nöbetin bitmesini ve bebeğimin yanına gitmek istiyordum.Hastalarla ilgilenirken Dominik telefonumu getirdi.Belli ki ya çaldı yada mesaj geldi.Domi kulağıma "Seninki aradı"diye fısıldayınca gülerek "Hastaya sen bakar mısın Livakovic?"diye sordum.Gülerek "Tabiki Oosterwolde."diye cevapladı.Yanlardaki boş odaya geldim.Hemen geri dönüş yaptım.Telefon açılınca bir öksürük sesi duydum.
"Bebeğim?"
"Jay şey ya yakınlarda bi taksi durağı var mı?"
"Bebeğim bir sorun mu var?"
"Yanına geleceğim de"
"Neden yavrum?"
"Ben kendimi halsiz hissediyorum ya bi bak bana diyecektim."
"Bebeğim senin gelmene gerek yok ben gelir alırım seni"
"Ya senin nöbet saatin geliyo ama?"
"Ne olacak yavrum benim gelirim ben birazdan"
"Tamam ben bekliyorum Jayden."
"Tamam bebeğim çıkıyorum şimdi"
"Hemen gel kocacım"
"Gelirim kocacım."
Telefonu kapatıp bizimkilere mesaj atıp arabaya geçtim.Eve gelirken bir yandanda ne olduğunu düşünüyordum.Eve geldiğimde kendini kıyafetlere sarmalamış bebeğimi gördüm.Arabadan inip geldiğimi gösterdim.Oda koşarak bana doğru geldi.Gülerek kollarım arasına aldım onu.Ben biraz uzun olduğum için Ferdi ayak uçlarına yükselmişti.Belinden tutup kucağıma aldım onu.O da bana "Dışardayız Jayden"dedi.Bende onun boynunu öpüp "Ne olucak?"diye sordum.Sonrada indi kucağımdan.Hadi dermişçesine bakıyordu bana.Bende onun kapısını açıp "Buyur bebek"dedim.O da bana göz devirip arabaya bindi.Bende sürücü koltuğuna oturup hastaneye sürdüm.Hastaneye geldiğimizde Ferdi'ye "Sen yatakhanede kalacaksın ona göre."diye bir açıklama sundum.O ise "Nedenmiş o?"diye sordu.Bende gülerek "Güzelliğinin başkasına sunulmasını istemiyorum."dedim.O ise gözlerini kısarak "Seni kıskanç"dedi.Bende gülerek cevap verdim "Sadece sana bebeğim."diyip arabadan indim.Ferdi'nin kapısını açıp elini tuttum.El ele hastaneye girdik.O sırada bizi İsmail karşıladı "Hoş geldiniz nur çifti"dedi gülerek.Ferdi'de "Hoş bulduk çayır biçicininki"deyince kahkaha atacaktım nerdeyse.Yatak hanedeki yatağıma koydum onu.Sonrada "Neyiniz var bayım?"dedim.Oda "Halsizim sadece"dedi.Sonra bende "Serum mu taksak?"diye sordum.Bana sanki abartma dermişçesine bakıyordu.Bende "Ne istersin peki bebeğim?"diye sordum.Bana "Bi muayene et bence"diye işimi öğretmiş gibi söylendi.Bak sen şu hallere!
Elimi ateşini ölçmek için alınına koydum.Sanki yanıyordu.Sonra "Hiç ateşin olduğunu hissetmedin mi?"dedim.Kafasını hayır anlamında salladı.Sonra bende gerekli muayeneyi yaptım.Saate baktığımda nöbet saatimin geldiğini gördüm.Ferdi'yi öpüp "Ben gidiyorum şimdi bir şey olursa gelirsin yanıma."dedim.Oda uykulu uykulu "Hı hı"deyince bir kere daha öpüp koklayıp uzaklaştım ordan.
ryankenty11 al askim yazdımm 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastanede Mi?
FanfictionJayden Oosterwolde X Ferdi Kadıoğlu fanfic "Hastanedeyiz saçmalama!" "Neyine saçmalamayım bebeğim?"